maandag 11 juli 2011

Make-up mee naar Midden Amerika!



De make-up kiezen die ik meeneem op vakantie vind ik niet heel vervelend, zolang ik make-up vast heb en vakantie in mijn hoofd ben ik zeker blij! Maar toch vind ik kiezen moeilijk. Het liefst neem ik al mijn make-up mee, tegelijk juist niet te veel.. en ben ik bang dat het kapot gaat, kwijt raakt, wordt gestolen, noem maar op! Kijk verder om te zien wat ik voor deze reis heb gekozen.

Bestemmingen spelen een grote rol in mijn keuzes. Dit wordt een rondreis door Midden-Amerika. Vliegtuig, bus, arme landen, bijna elke dag een ander hotel, hitte, jungle, een paar steden en een beetje strand. Door die factoren wil ik het liefst niet te veel meeslepen, da's niet handig met al dat reizen en in- en uitpakken. Bovendien hoef ik er in een jungle niet fabulous bij te lopen.
Maar we blijven wel een dikke twee weken, dus ik wil wel kunnen variƫren en we komen toch ook hier en daar in de bewoonde wereld. Wat ik me ook nog altijd van te voren afvraag is 'kan ik daar nog iets kopen wat ik nodig heb?', dit keer is het antwoord nee.



Oog make-up:
- Een zwarte Essence Sun Club Gel Eyeliner, heel fijn voor m'n waterlijntjes.
Urban Decay 24/7 Glide On oogpotlood in Zero, m'n favoriete zwarte oogpotlood!
- Een schattige, vloeibare eyeliner. Ideaal omdat opdoen lekker snel en makkelijk gaat. Deze had ik gewonnen op Beauty Polish.
Sublime de Chanel mascara, ik heb deze weer herontdekt en wil hem ophebben voor dat 'ie niet meer goed is!
- Dior wenkbrauwpotlood, die heb ik gewoon nodig.
- Essence wenkbrauwgel, die ook!
P2 Lash Water Jewels, voor als ik me eens voor het eten wil optutten lijkt me dit wel een leuke toevoeging.



Oogschaduw:
- Urban Decay Dangerous Palette, vooral om de donkere kleurtjes en de groen en blauw.
- Too Faced Natural Eye Platte, sinds ik mijn UD Naked palette heb ligt deze zielig weg te stoffen. Terwijl het zo'n mooi palette is. Deze hoop ik lekker veel te gaan gebruiken.
- Catrice Papagena Rumble in the Jungle paletje, de kleuren vind ik best goed bij onze bestemming passen. Helemaal jungle-style.



Lip-producten:
NYX Round lipgloss in de kleur Apricot, een oranje glossje moet uiteraard mee!
- Catrice Papagena Gloss Stick in Tigerlily, deze gaat niet eens mijn make-up tasje in, maar gewoon fijn mee in mijn handtas.
- Nog een Catrice lipstick in de kleur Lobster Love. Voor als ik eens zin heb in wat fellere lippen.
- Rosebud Salve Original, ook deze gaat fijn in mijn handtas mee. Ik kan niet zonder!



Gezicht & wangetjes:
PosieTint van Benefit, ik wist niet of ik deze bij 'lippen' of 'wangen' moest zetten. Ik vind PosieTint geweldig voor beide!
- Benefit Bella Bamba blush, ook hier kan ik absoluut geen twee weken afstand van doen.
- MNY Liquid blush, handig voor op erg hete dagen.
M.A.C. Surf Baby Bronzers, de Bronzing powder en Skinsheen stick. Fijn om de eerste paar dagen wat bruiner mee te zijn :)



Gezicht:
- Sephora Smoothing primer, geweldig fijn product.
- M.A.C. Studio Fix Fluid foundation.
- Mijn Beauty Blender, hier kan ik ook niet meer zonder.



Verder neem ik nog mijn Zoeva Bamboo kwastenset mee. Wel heb ik er drie oogschaduws kwasten uitgehaald en vervangen door andere. Die van deze set vind ik niet zo fijn. De rest vind ik super, vooral het kleine formaat is erg fijn voor mee op reis! Er komt over een tijdje een review over.


Ik vind persoonlijk dat dit best bescheiden is. Al snap ik best dat sommige meiden dit alsnog veel zullen vinden. Ik heb hard nagedacht over alle keuzes en denk dat ik alles wel een keer zal gebruiken. Het is in elk geval minder dan wat ik een paar maanden terug meenam naar NY!

Liefs,
Maud