vrijdag 22 april 2011

Urban Decay - The Dangerous Palette



Één van de nieuwe Urban Decay palettes. The Dangerous Palette! Ik ben gek op palettes en gek op Urban Decay.. hun palettes vind ik dus helemaal geweldig.







Het doosje alleen al! Zo mooi! Ergens jammer dat het karton is, daar komen zo makkelijk deukjes in. Er zit een magneet in waardoor het doosje makkelijk op en dicht gaat, ideaal.



De binnenkant is pure eye-candy.. Zo prachtig versierd. Er zitten vijf vrij donkere kleuren oogschaduw in en één lichte. Die heten (v.l.n.r.):
'Haight, 'Mildew, 'Virgin, Oil Slick, 'Rockstar en Gunmetal.
Ik denk dat ik met dit palette ontzettend vaak smokey eyes ga maken, daar zijn de kleuren zo perfect voor!

Er zit ook een Primer Potion (oogschaduw basis) bij, in Greed. En een 24/7 Glide On oogpotlood in de kleur Rockstar.





En dan nu de swatches!



Het pigment is goed, zelfs zonder de primer!



De Primer Potion in Greed is een licht gouden shimmer basis. Die me erg laat denken aan First Base van Too Faced.



Zo heb ik al weinig te klagen over de kleuren, maar met Primer Potion eronder worden ze nog mooier! Je ziet toch wel het verschil:


Links zonder en rechts met Primer Potion eronder.

Dan nog de 24/7 Glide On oogpotlood in Rockstar:



Rockstar is een paars-bruin kleurtje, taupe dus. Ik ben er wel erg blij mee dat deze erbij zat. Ik had nog geen één goed oogpotlood wat niet zwart is, ik wou nog graag een bruine. Deze is dan wel niet helemaal bruin, maar hij is niet zwart en de kwaliteit is super!

The Dangerous Palette is sinds kort te koop bij de Sephora's in Nederland en kost €34. Maar er is voorlopig nog 15% korting op en er zijn nog de 25% korting stickers! Ik had 'em hierdoor voor €25,50.

Liefs,
Maud