zondag 3 juli 2011

Review: P2 Lash Water Jewels



Ik vind het Duitse budget-merk P2 heel erg leuk. Ze hebben fijne producten, voor lieve prijsjes en altijd een Limited Edition in een aparte display. Ik schrijf er niet veel over omdat het helaas niet in Nederland te koop is. Maar omdat ik dit product nu in een winactie verloot, wou ik er wel ook graag een artikel over schrijven.



Op dit moment is de Deep Water Love collectie te koop. In de display zag ik zoiets aparts! Lash Water Jewels. Hiermee kun je kleine druppeltjes aan het einde van je wimpers maken. Alsof er waterdruppels in zitten dus. Een erg leuk en origineel idee vind ik, zoiets heb ik nooit eerder gezien!





Onder de dop zit een soort plat, plastic pipetje. Deze is wel een beetje flexibel. Aan het andere uiteinde van de pen zit een deel waaraan je kunt draaien, dan komt er een doorzichtig bolletje uit het pipetje. Dit moet je dan nog aan je wimpers krijgen. Ik vond het in het begin even tricky. Ik plakte al snel per ongeluk te veel wimpers ermee aan elkaar, zonder er een leuk 'water druppeltje' op te krijgen. De tweede poging ging al een stuk beter.





Ik vind het resultaat leuk! Het ziet er apart uit. Van een afstandje is het niet echt zichtbaar, maar van dichtbij valt het best op! Het opbrengen van de druppeltjes gaat steeds beter. Op deze foto's zijn mijn bovenste wimpers nog wat rommelig, je moet echt even uitvogelen hoe je er mooie bolletjes mee krijgt.
Ze blijven ook nog best goed zitten. Ik heb ze laatst gewoon op een gewone dag gedragen (wat minder dan op de bovenstaande foto's), ik kreeg er de hele dag complimentjes over! Zelfs mijn vriend viel het op, die me er pas in de middag mee zag. 's Avonds leken ze wel deels verdwenen. Het is ook weer geen super-glue die je wimpers verpest, het gaat goed samen met mijn mascara eraf.

De Deep Water Love collectie is op het moment nog in Duitsland te koop. P2 wordt verkocht in de DM drogisterij. Dit product kost €3,95. Als je meedoet aan mijn winactie (kan nog t/m dinsdag!) kun je deze o.a. winnen. Ik kocht er uiteraard twee, degene die ik verloot is gloednieuw en ongebruikt.

Wat vind jij van het resultaat, iets voor jou?

Liefs,
Maud