donderdag 30 juni 2011

Catrice Ultimate Colour lipsticks



In het niet meer zo heel erg nieuwe assortiment van Catrice zijn er twee lipstick lijnen. De Ultimate Shine en Ultimate Colour lijn, ik heb er zelf nu drie van de Ultimate Colour. Ik vind het een leuke lijn lipsticks en wou deze graag nog laten zien!



Hierboven zie je de lipsticks zonder het dop. Ik vind de hulzen mooi; strak, zwart en met het logo erin (zie je pas zonder de dop) zien ze er best chique uit.



In de stick zelf zit ook nog het logo verwerkt, heel mooi gedaan vind ik. Dat geeft echt iets leuks extra's aan zo'n product. Het puntje van de stick is behoorlijk spits en gebogen. Eerst dacht ik dat dit erg onhandig zou zijn met het opbrengen op mijn lippen, maar dat viel me reuze mee.





De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. De substantie is lekker creamy en ze geven veel kleur af. Maroon is een donkere bruin-rode kleur, zo op mijn arm vind ik hem best mooi. Light the Fire is een felrood kleurtje, met gouden shimmer. Lobster Love vind ik een mooi kleurtje met en toepasselijke naam, echt zo'n krab-rood kleurtje.




Lobster Love


Light the Fire


Maroon


Lobster Love en Light the Fire vind ik allebei mooie kleuren. Een knalrood en rood-oranje kleurtje vind ik haast altijd goed. Wel jammer dat de shimmer in Light the Fire helemaal is verdwenen, verder vind ik het een geweldig mooie rode kleur. Maroon vind ik erg tegenvallen op mijn lippen, echt dat yikes!-effect. Dat terwijl ik tijdens het swatchen in de winkel dacht dat me deze best goed zou staan.
Lobster Love en Light the Fire heb ik beiden al een dagje gedragen, ze blijven redelijk zitten. Als ik weinig met mijn mond doe (als in: eten, drinken, roken) redden ze het een paar uurtjes, maar het avondeten overleven ze echt niet.

De Ultimate Colour lipsticks van Catrice kosten €3,99 per stuk.

Heb jij lipsticks van deze lijn? Welke?

Liefs,
Maud