dinsdag 28 juni 2011

M.A.C. Surf Baby Bronzers



De M.A.C. Surf Baby collectie is nu al een flinke tijd uit. Eerst had ik er helemaal geen wishlist van, dus besloot ik me het geld te besparen. Maar nadat ik besloot een fijne bronzer van M.A.C. te willen kopen, kwam ik toch nog met twee producten uit deze collectie thuis.



Ik kocht de Bronzing Powder en de Skinsheen Bronzer Stick. Ik wou in eerste instantie alleen een matte poeder, die goed bij mijn huidskleur zou passen. De  Skinsheen Bronzer stick wou ik pas nadat deze bij me was opgedaan door een visagist.
De verpakkingen vind ik heel leuk en vrolijk uitzien! Wel met een iets minder luxe uitstraling dan ik van M.A.C. gewend ben.





De Skinsheen Bronzer stick, ja een 'stick' dus. Ik heb de kleur Tan-Tint, de lichtere variant. Er zit heel erg veel product in! Ik kan me haast niet voorstellen dat ik deze ooit zal opmaken. Ik heb steeds maar een klein beetje van deze nodig om vlak onder mijn jukbeenderen aan te brengen. Dit is echt een heel zuinig product! Dat maakt de prijs ook weer wat redelijker.



Het pigment is super en de stick geeft heel goed af. Soms haast té goed, de juiste hoeveelheid gebruiken vind ik nog wel spannend met bronzers. Vooral als ze zo goed afgeven, dan ben ik een beetje bang dat ik er té nep-bruin uitzie. De kleur is uitgevaagd wel een stuk subtieler. Er zit vrij weinig shimmer en glans in, dat wou ik ook, zo kan ik er iets natuurlijker mijn gezicht mee shapen.
Ik breng hem aan met de M.A.C. 190 kwast, want zo opsmeren lijkt me niet ideaal. Deze blijft goed zitten, ook op warme zomerse dagen. Als ik hem 's ochtends op doe moet er 's avonds echt even over boenen, zelfs dan wilt hij er niet snel vanaf. Al hoef ik ook niet mijn gevoelige huid helemaal te ruïneren hoor.



Dan de Bronzing Powder. Een gewone, matte poeder. Het printje in het oppervlak vind ik erg mooi, dat maakt het toch weer wat luxer en M.A.C.-like ;)
De kleur is erg geschikt voor mijn huidskleur. Ik denk dat als ik nog iets bruiner word, het alleen maar mooier zal staan.



Het pigment is goed en de bronzer geeft voor mijn gevoel precies genoeg af! Erg fijn gezien mijn angst te veel te gebruiken. Na één lichte veeg over mijn gezicht is het nog erg subtiel, vervolgens kan ik hem waar ik dat wil fijn verder opbouwen. Deze blijft erg goed zitten! Door het zomerse weer van de afgelopen dagen heb ik deze veel gedragen, maar door die hitte zweet je natuurlijk ook. Deze houdt mijn gezicht erg lang mat en gaat niet raar vlekken door een wat zweet.

En op mijn gezicht? Dat was erg moeilijk om op foto's vast te leggen. Ik wil daarom even naar dit filmpje verwijzen. Op de dag dat ik het opnam, had ik deze gekocht en waren beide producten dus door een visagist van M.A.C. bij me opgebracht.

Ik heb pas geleden bij de M.A.C. counter in Maastricht de collectie nog gezien. Maar volgens mij zal deze snel verdwijnen! De Bronzing Powder kost €25 en de Skinsheen Bronzer Stick kost €33.

Heb jij nog iets van deze collectie gekocht?

Liefs,
Maud