dinsdag 31 mei 2011

Catrice Papagena - Rumble in the Jungle palette review



In de Catrice Papagena collectie zitten twee oogschaduwpalletjes. Deze heet Rumble in the Jungle, leuke naam! De kleuren spraken me ook erg aan, zo zomers en jungle looking. En dan nog de mooie printjes op de verpakking en in de oogschaduws, wauw!



Ik kan er echt intens blij van worden als make-up zulke mooie details heeft. De ontwerpen in deze oogschaduws vind ik mooi en leuk bij elkaar staan. Wel voelt de eerste keer zo'n mooi printje aantasten altijd een beetje pijnlijk, al doe ik dat uiteraard toch.



Het pigment is niet zo super, ook niet heel slecht. De gele kleur rechtsboven is misschien als highligter bedoelt, want die geeft amper kleur af. Meer glitter dan kleur zelfs. De paarse kleur had van mij ook nog wel wat intenser gemogen. De twee groene kleuren vind ik erg mooi. Ik heb tot nu toe twee keer een look met alleen dit palette gemaakt.







Ik ben best tevreden met het paletje, met een oogschaduwbasis gaan de kleuren er nog wat op vooruit. Daarbij vind ik het erg mooie kleuren! En zien jullie de groenige kleur en glitters in de eyeliner? Dat is de Welcome to the Jungle eyeliner pen van deze collectie (review komt ook binnenkort!), die ik ook best fijn vind.

Er viel me wel nog iets op..



Is niet helemaal zoals op de persfoto.. Niet dat ik dat in dit geval heel erg vind. Ik vind de kleurverdeling prima zo.

De oogschaduwpaletjes van deze collectie kosten €4,49 per stuk. Voor zo ver mij bekend is nu nog niet in Nederland te koop, maar wel binnenkort :)

Liefs,
Maud