woensdag 15 juni 2011

NYX Round Lipgloss - Strawberry & Apricot



Ik had al zo veel goeds gelezen over de NYX Round Lipgloss, dat ik ze wel heel graag wou proberen! Het pigment schijnt erg goed te zijn en er zijn heel veel mooie kleurtjes. Ik kocht na lang swatches te hebben bekeken de kleuren Strawberry en Apricot.



De applicator is schuin en van normale grootte. Werkt fijn en voelt fijn. De verpakking vind ik ook leuk, zo met dat lieve randje langs de dop.



Apricot is een knallend oranje kleurtje, die ik heel leuk vind voor op m'n lippen. Het pigment is heel goed en hij heeft een mooie glans.
Strawberry is een lief peachy-lichtroze kleurtje, met een beetje shimmer erin. Ik had al van swatches begrepen dat dit een soort 'my lips but better' zou zijn, daardoor vond ik het pigment ook niet zo erg tegenvallen.
En dan nog op m'n lippen:




Strawberry


Apricot


Strawberry vind ik een heel fijn glossje voor alle gelegenheden, mooi maar toch erg subtiel. Door die hoge draabaarheids factor heb ik hem dan ook al meerdere malen gedragen.
Apricot is een ook op mijn lippen erg oranje en dat vind ik zelf helemaal leuk. Ik ben gek op oranje glossjes en deze is zeker een favoriet!
Beide glossjes blijven niet heel lang mooi zitten, dus als je ze de hele dag wilt ophebben is meenemen en bijwerken is wel nodig.

NYX en dus ook deze lipgloss is alleen op internet te bestellen. Ik kocht ze zelf tijdens een aanbieding op Boozyshop.nl, normaal kosten ze €2,29 per stuk.

Liefs,
Maud