zondag 16 oktober 2011

Stash: Eyeliners


Ik ben nog steeds gek op eyeliners! Ik heb het jarenlang bijna dagelijks gedragen. Tot ik mijn permanente make-up liet zetten. Toch draag ik ondanks dat nog heel vaak eyeliner. Oogpotloden, vloeibare eyeliners, gel eyeliners.. ik gebruik haast alles wel! En ook nog steeds, bijna dagelijks, gebruik ik een combinatie van die drie producten.


Hierboven zie je alles bij elkaar. Vloeibare liners, gel liners en  pen-liners. Oogpotloden heb ik weggelaten, dat werd wat veel. Mochten jullie die willen zien in een zelfde soort artikel, laat het dan vooral weten!




Ik begin met gel liners!
En dit zijn gelijk drie grote favorieten! De Essence Gel eyeliners van de Bondi Beach LE vind ik ontzettend fijn. Ze zijn super creamy, brengen makkelijk aan en blijven goed zitten. De zwarte gebruik ik bijna elke dag op mijn waterlijntjes, hier vind ik deze ideaal voor. Het is niet zo goed te zien op de foto, maar er zit al een erg diepe deuk in. De andere twee gebruik ik ook wel af en toe, maar een stuk minder.



Een Essence Gelliner in London Baby! En eentje van de Demin Wanted LE in Fivepocket Grey. Van beide ben ik niet echt fan. De gelliner uit het gewone assortiment is nog wel oké, al blijft deze totaal niet op mijn waterlijntjes zitten. Die van de Demin Wanted LE geeft amper kleur af! Helemaal niks.



Een Bobbi Brown Gel Eyeliner en een Catrice Gel Eyeliner van de Out of Space collectie. Die van Bobbi Brown is in de kleur Cobalt Ink, die ik echt prachtig vind. Ik gebruik deze mooie en fijne eyeliner eigen te weinig, daar ga ik verandering in brengen! Empire Behind the Sun van Catrice heeft een koele gouden kleur. Best mooi en fijn, maar als eyeliner gebruik ik hem niet vaak. Wel soms als highlighter voor onder m'n wenkbrauwen.





Twee glitter eyeliners! Een roze van Teeez en een paars-ogende van Amuse. Tja, paars-ogend, want op de swatch is te zien dat er amper kleur en glitters vanaf komen. Deze heb ik dan ook nooit gebruikt.. jammer, in het flesje lijkt hij zo mooi! Die van Teeez lijkt ook doorzichtig, maar deze geeft gewoon geweldig veel roze glitters af. Er is ook aan het flesje te zien dat deze wel vaker is gebruikt. Maar dan wel voor feestjes of tijdens carnaval.



Drie Eyeliner pennen van de Catrice Papagena LE. De donkerste groene heb ik heel vaak gebruikt! Zovaak, dat hij nu z'n beste tijd wel heeft gehad. Het andere groene kleurtje vind ik wel leuk, maar draag ik toch niet snel. De witte vind ik maar slecht, hij dekt totaal niet over m'n permanente make-up.



Drie random gevalletjes.. De Essence Holografics eyeliner in Prismatic White. Tja, de kleur is best apart, het opdoen vind ik niet zo fijn en lang blijven zitten doet 'ie niet. Not a fan.
Een Catrice Loose Powder Eyeliner van de Bohemia LE in de kleur Be Indiglow. Het hele idee hiervan vond ik leuk, maar deze heeft heel veel fall-out en geeft af in m'n crease. Wel wil ik hem toch nog een paar kansen geven (over potlood, eyeliner enz.) omdat ik de kleur erg mooi vind.
De Catrice Eye Liner Pen van het oude assortiment is een miskoop. Hij geeft amper kleur af, dus ik heb er eigenlijk niets aan.





En als laatst mijn drie favoriete liquid eyeliners. Één van Bornprettystore (of Ebay), een Lancôme Art Liner en een Kat Von D Autograph Eyeliner. De Art Liner van Lancôme ziet er nogal crappy uit op de swatch, maar hij is dan ook bijna op. Ik heb deze met veel liefde heel vaak gebruikt. Een erg fijne eyeliner, maar ik vind hem toch iets te duur om nu gelijk opnieuw te kopen. Bovendien heb ik pas de Kat Von D Autograph Eyeliner herontdekt, het was weer even wennen aan een heel dun flexibel kwastje. Als ik minder tijd heb pak ik die van Bornprettystore, die heeft een soort vilt-tipje, wat lekker makkelijk en snel werkt.

Wat voor een eyeliner gebruik jij het liefst, vloeibaar, gel, pen/potloden? En heb je een grote favoriet?

Liefs,
Maud