zondag 5 juni 2011

Essence Meet_Me@Holografics.com Eyeliner



De Essence Meet_Me@Holografics.com collectie is inmiddels in Nederland! Er zijn twee eyeliners verkrijgbaar, een blauwe en een witte. Ik kocht alleen de witte, Prismatic White. Eigenlijk heb ik die een beetje links laten liggen na het testen van de andere dingen van deze collectie.



De glans in het flesje van Prismatic White is al niet holografisch, gewoon een hoop glitters die goed zichtbaar zijn in zonlicht. Het flesje vind ik wel mooi ontworpen. Een lange dop vind ik erg fijn voor eyeliners, dat geeft wat meer grip.



Het kwastje is vrij normaal. Niet te dik, ook niet echt heel dun en het is flexibel genoeg. Het viel me op de eyeliner blauw uitziet op het zwarte plastic, ik bedacht me al dat ik dit effect nog wel eens op mijn oogleden zou kunnen krijgen.


Vaag om de glitters te showen :)



Het pigment is niet echt super. Ook weer niet heel slecht, want je ziet de witte kleur natuurlijk wel. Verder is het effect niet echt holografisch, vooral gewoon heel veel glitter in meerdere kleurtjes.





Zoals ik al had verwacht, wordt deze een beetje blauwig door m'n permanente eyeliner. Ik vind het wel apart, ik zie toch een soort duochrome effect van blauw, wit en lila. Het bovenste lijntje ziet er wat beter uit omdat daaronder een goede zwarte basis zit. In de binnenste hoek en op m'n waterlijntje zie je het effect zonder. Wat ik een stuk minder mooi vind.

Ik vond het opdoen ook niet denderend gaan, het resultaat oogt nog steeds wat slordig. Wat ik totaal niet kan hebben, eyeliner lijnen moeten mooi strak lopen. En dat wou maar niet lukken op m'n onderste ooglid. Op mijn waterlijntje ging al helemaal niet.

Ik ben dus niet zo heel tevreden erover. De kleur ziet er wel gaaf uit, maar met zo'n rommelig resultaat loop ik liever niet rond. Voor €2,29 vind ik deze miskoop nog wel meevallen, ik weet nu al dat die ergens achterin m'n stash stof gaat verzamelen.

Liefs,
Maud