donderdag 6 oktober 2011

Catrice Bohemia - Loose Powder Eyeliner



Catrice komt voor mij altijd of uit met collecties waar ik om ga gillen en waar ik over droom, of collecties die me totaal niet aanspreken. De Bohemia collectie sprak me dus totaal niet aan. Maar toch kan ik een beetje neuzen en swatchen niet laten als ik dan toch een display ervan tegenkom.. De Loose Powder Eyeliner vond ik wel interessant, dus die ging dan toch maar mee.



Het thema en de look van de Bohemia collectie vind ik op zich wel leuk. Het waren de kleuren en producten die me gewoon niet aanspraken. Ik vind deze verpakking erg mooi, het siersel patroontje om de dop vind ik super. En zoiets als een Loose Powder Eyeliner heb ik nog niet!



De applicator lijkt op die van een lipgloss, maar dan wel een vrij kleine. Het sponsje voelt niet hard aan, wat ik persoonlijk wel fijn vind. Het buigt ook goed mee, erg flexibel. Ik vind deze applicator best fijn werken, al het misschien nog iets smaller gemogen.



Het pigment is redelijk, niet echt super dekkend. Toch vind ik de donkerblauwe kleur erg mooi, ook de glitters erin vind ik leuk.



De kleur vind ik rond mijn ogen heel mooi. Super kleurtjes en het brengt erg makkelijk allemaal.. al ik het onder mijn oog wat netter mogen opdoen. Ik had ontzettend veel last van fall-out, mijn wangen en neus zaten onder de donkerblauwe stipjes.  En zie je het blauwe streepje in mijn crease? Dat heb ik daar niet aangebracht. Hij geeft dus wel al erg snel af. Ik kan me niet voorstellen dat ik het langer had moeten laten 'drogen', want wat valt er aan te drogen?

Ik vind heel veel mooi en fijn aan deze Loose Powder Eyeliner. Maar het afgeven en de massive fall-out vind ik wel flinke nadelen. Ik heb er €3,49 voor betaald, dat is niet al te duur. Ik denk dat ik deze toch wel eens ga gebruiken, dus ik ben er alsnog wel blij mee.

Heb jij al iets gekocht van de Bohemia collectie?

Liefs,
Maud