donderdag 23 juni 2011

My first Bobbi Brown! Long Wear Gel Eyeliner



Bobbi Brown is een erg mooi make-up merk. Helaas is de verkrijgbaarheid niet geweldig. Ik had er dan ook nog niets van! Tot ik een tijdje geleden er een gel eyeliner van kocht. Ik was zo benieuwd en had ook wel hoge verwachtingen.





Ik heb gekozen voor de kleur Cobalt Ink, er waren heel wat kleurtjes! Ik wou wel weer eens voor een bijzonder kleurtje gaan. Het potje ziet er normaal uit, maar wel mooi. Een glazen potje, wat wel luxe voelt en een zwarte dop met de merknaam erop.



De kleur vind ik erg mooi, echt kobalt blauw. Het pigment vond ik een beetje tegenvallen, na één streep zetten (bovenste) krijg je nog geen mooi dekkend effect. Wel is de kleur goed op te bouwen. De structuur is aan de harde kant, zeker niet zacht en creamy.






De Long Wear Gel Eyeliner brengt niet zo precies aan, misschien ook wel omdat ik meerdere laagjes over elkaar moest doen. Maar uiteindelijk bedekt hij wel mijn permanente eyeliner, dat vind ik altijd een hele prestatie. En Long Wear? Hell yes. Deze blijft erg goed zitten! Zelfs op mijn waterlijntjes trekt de eyeliner het best lang. De kleur vind ik ook erg mooi!

Bobbi Brown is te koop bij de Bijenkorf in Amsterdam en bij de Douglas in Duitsland. Bij de laatste kocht ik deze Gel Eyeliner voor €21.

Heb jij iets van Bobbi Brown? Aanraders? Ik wil er zeker meer ervan gaan proberen.

Liefs,
Maud