woensdag 20 juli 2011

Review: Catrice Out of Space Gel Eyeliner



Gel eyeliners begin ik steeds fijner te vinden. Ik had nog geen ervaringen met die van Catrice, maar las best veel positieve reviews over hun gel eyeliners van het vaste assortiment. Ik vond de kleuren van de Out of Space heel leuk, maar door het swatchen in de winkel kocht ik alleen Empire Behind the Sun.



In het potje alleen al ziet Empire Behind the Sun er prachtig uit. Een beige-gouden kleur met multi-color glitters. Het is niet een kleur die ik snel zou koppelen aan eyeliner, maar daardoor wilde ik deze des te liever proberen!



Ik probeerde twee keer een dun lijntje te trekken, dat wou dus niet zo lukken.. Het pigment is verder best goed voor een kleur als deze. Zo op de huid komt hij toch weer iets gouder over, vast ook door de mooie shimmer. Ik vind de kleur mooi, weer eens iets heel anders als eyeliner.



Ik was verrast door hoe goed de eyeliner mijn permanente eyeliner bedekt. Dat is mooi! Het opdoen ging ook snel en makkelijk. Op mijn waterlijntjes pakt hij helaas weer totaal niet. Zoiets vind ik dan altijd heel jammer, ik houd niet van kale waterlijntjes..
Deze blijft redelijk zitten. Ik had deze op de dag van de foto's nog opgelaten. Het was een ontzettend hete dag en 's avonds had 'ie dan ook afgegeven in mijn ooglid-plooi. Voor de rest zat de eyeliner nog redelijk op zijn plek.

De Catrice Out of Space collectie komt helaas niet naar Nederland! Wel is de collectie deze maand in Duitsland te koop. De Gel Eyeliners van deze collectie kosten €3,99 per stuk.

Liefs,
Maud