dinsdag 21 juni 2011

Kat Von D - Autograph Eyeliner



Ik ben niet alleen fan van Kat Von D zelf en haar tattoo-kunsten, ook haar make-up merk spreekt me enorm aan. Ik heb er door de slechte verkrijgbaarheid helaas niet veel van. Maar wat ik heb, gebruik ik maar al te graag! Vandaag laat ik de Autograph Eyeliner zien die ik een tijd terug in New York kocht.





Er zijn twee vaste kleuren in het assortiment. Puro Amor, mat zwart, en Black Metal Love, zwart met zilveren glitter. Ik vind de verpakking ontzettend mooi, vooral door het mooie rozen-printje op de dop natuurlijk.



Niet een al te scherpe foto helaas. De applicator is een gewoon kwastje, maar wel een erg dun en klein kwastje. Dat vind ik best fijn, werkt lekker precies. En dan de swatches:



Het hartje had iets mooier gemogen, mar lag aan mij en niet aan de eyeliner, hihi. Het pigment is super, gitzwart en mat. Het kwastje is lekker flexibel en ligt ook fijn in hand.


'Kaal' oog.





Ik moet weer iets wennen aan het gewone kwastje. Ik ben best lui geworden door al die eyeliners pens en gel eyeliners! Een normale kwast met haartjes kon toch wel iets tricky zijn. Afgezien van dat vind ik de Autograph Eyeliner heel fijn werken. Hij blijft heel goed zitten, waardoor ik aan het begin van een lange dag altijd deze gebruik. Ook op mijn waterlijntjes houdt hij het best lang vol. Zelf in de binnenste hoekjes!
Als alle vloeibare eyeliners kan deze natuurlijk makkelijk in je ogen lopen, op dat gebied prikt deze wel heel erg! Gelukkig word ik er weer iets handiger mee en heb ik er niet vaak last van.

Het make-up merk van Kat Von D is voor zover mij bekend te koop in de Sephora's in de VS en niet in Nederland. Of het te koop is in Sephora's in andere landen weet ik niet. De eyeliner kost $16.

Liefs,
Maud