woensdag 5 oktober 2011

Favorieten van September 2011



Het is inmiddels al 5 oktober! Hoogtijd om mijn favorieten van de maand september met jullie te delen. Ik vind het leuker om hier filmpjes van te maken, maar door wat tijdgebrek heb ik het maar weer eens in foto's gedaan!



Ik kreeg van mijn vriend vijf Sleek Pout Paints voor mijn verjaardag. Ik vind het hele idee geweldig. Super gepigmenteerde lip stains om met elkaar te mengen! Ik heb vooral Cloud 9, Lava en Pinkini veel gebruikt. Pinkini vind ik ook super om op zich zelf te dragen. Zo'n vrolijk felroze kleurtje!



Nog twee lip producten. Ik kan niet leven zonder oranje glossjes, dus die kan ook hier niet ontbreken. Afgelopen maand heb ik m'n M.A.C. Cremesheen Glass in Geo Pink het meest gedragen qua oranje glossjes. Ik ben gek op dit kleurtje! Het is erg oranje en tegelijk erg draagbaar, perfecte combi!

Nog iets wat wel in het oranje-straatje past: een Yes To Carrots lipbalm. Absoluut geen lipbalm die het moet hebben van een schattige verpakking, lekker geurtje en mooi kleurtje. Deze is een favoriet omdat hij gewoon fantastisch z'n werk doet. Mijn lippen waren een paar weken geleden een ramp; velletjes, zwellingen, ontstoken mondhoeken, alles! Deze lipbalm heeft daar heel snel korte metten meegemaakt.





Twee gezichtsproducten. Ik was al zo lang zo nieuwsgierig naar de Catrice Photofinish foundation. En nu heb ik hem eindelijk! Eigenlijk haast nog te kort om het een favoriet te kunnen noemen. Alhoewel, ik heb hem elke dag gebruikt sinds ik hem heb! Ik snap alle enthousiasme erom wel, het is gewoon een super fijne foundation voor een klein prijsje!

Ik heb keihard mijn best gedaan niet enkel Benefit's Belle Bamba blush te gebruiken afgelopen maand. Hierdoor herontdekte ik de liefde voor Sleek Rose Gold blush, wat is het toch een pareltje! Zo'n prachtige kleur, love it!





De dag voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend nog m'n tweede Too Faced palette, het nieuwe Smokey Eye palette! Ik ben er verliefd op en krijg ook weer vlindertjes van mijn Natural Eye palette. Ik heb onlangs sinds jaren weer eens een pan geraakt, mijn hart maakte een sprongetje toen ik het shiny zilver zag verschijnen in de mooie kleur Heaven.



Eindelijk heb ik mijn Kat Von D Autograph Eyeliner full-time in gebruik genomen. Ik kocht hem in New York in april, ik vond hem gelijk al fijn, maar wou eerst nog wat andere fijne eyeliners opmaken. Hierdoor vergat ik hem haast. Sinds twee weken gebruik ik hem dagelijks. En wauw, wat een geweldige eyeliner! Hij blijft zó goed zitten en na een paar keer proberen gaat opbrengen eigenlijk hartstikke snel en simpel.



Maar twee lakjes! Ik ben vooral bezig geweest met de 30 Day Nail Challenge, dus ik heb niet zo vaak gewoon één lakje gedragen. Ik ontdekte in het begin van deze maand de nieuwe P2 Pearl Crackling topcoats. Liefde op het eerste gezicht! De kleur Violet Fusion is m'n favoriet van de drie.
Ik kocht ergens halverwege deze maand het lakje Beavis and Mud-head van Catrice. Een kleurtje wat ik normaal gesproken niet snel zou kopen, maar ik vond de naam zo leuk! En de melkchocolade-bruine kleur vind ik toch erg mooi.



En als laatst een parfum wat ik sinds september heb, L de Lolita Lempicka. Ik hou van het merk en de altijd mooie flesjes. En de geur vind ik to die for! Ik draag niet snel hetzelfde geurtje wekenlang, maar dat doe ik nu dus wel al sinds ik hem heb!

Heb jij nog fijne beauty-ontdekkingen gedaan afgelopen maand?

Liefs,
Maud