donderdag 20 oktober 2011

EOTD: Arabic Eyeliner



Het is alweer te lang geleden dat ik voor heet eerst een soort Arabische ooglook maakte. Ik vind zo'n make-up prachtig en heb er tientallen foto's van in mijn inspiratie mapje staan. Heftige eyeliner zie je best vaak, iets waar ik vooral vroeger gek op was. Toch wou ik dat ook nog eens proberen!





Ik ging voor twee uitstekende lijnen bij mijn binnenste ooghoeken. Een soort open cateyes (zonder wings). En nog een dikke zwarte rand onder mijn ogen. Ik heb mijn best gedaan me niet in te houden met het zwart, maar als ik nu de foto's bekijk vind ik het nog best meevallen. Ik ben tevreden met het resultaat van deze look! De eyeliner is me iets beter gelukt dan ik had verwacht. Erg draagbaar is het helaas niet. Voor een feestje of gewoon uitgaan vind ik het nog wel kunnen, maar niet voor school of boodschapjes doen..





En nog een wat duffe full-face foto! Ik had naast m'n foundation, wenkbrauwpotlood en rode lipgloss (vergeten welke!) eigenlijk alleen oog make-up op. En dat waren de volgende producten:
UD Primer Potion
- Noir uit het Sleek Oh So Special palette
- Uit het UD Fun palette Sin (als highlighter), Baked en Psychedelic Sister
- Uit het UD Dangerous palette de kleur Rockstar
- UD 24/7 Glide On oogpotlood in Zero
- Kat Von D Autograph Eyeliner in Puro Amor
- Benefit They're Real! mascara



Maak jij wel eens aparte eyeliner-ontwerpen? Wat voor iets?

Liefs,
Maud