zaterdag 13 augustus 2011

Sleek Oh So Special palette - Review & Looks



Het Sleek Oh So Special palette is ontzettend populair! Ik weet zeker dat iedereen hem al heeft zien langskomen en vele hem ook zullen hebben. Ik was heel nieuwsgierig na al die positieve reviews en mooie swatches, ik moest 'em dus ook hebben!



Het palette ziet eruit als alle anderen en heeft er geen naam opstaan. Ik vind het een mooi palette, maar nu ik er weer heb vind ik de 'anonimiteit' onhandig. Ik moet ze openen om te zien welke ik vast heb. En wat zag hij er stoffig uit, ik was er al bang voor..



De kleur 'Bow' linksboven was kapot gegaan tijdens de verzending. Zonde! En voor mij meteen een lesje 'pressen', want ik wou hem niet zo laten.



Het pressen lukte redelijk, al heb ik het idee dat het pigment van de kleur erop achteruit is gegaan. Voor de rest vind ik die kleuren lieflijk en mooi, niet te opvallend is ook wel eens fijn.




Bow, Organza, Ribon, Gift Basket, Glitz, Celebrate




Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir

Het pigment is super! Alle swatches zijn maar één veeg, zonder basis. Alleen is Bow amper te zien, misschien dat dat aan mijn re-press kunsten ligt. Maar met meerdere lagen wordt het er wel beter op. Organza en Glitz vind ik heel mooi, ook krijg ik langzaam aan een zwak voor mat beige kleuren als The Mail. Noir vind ik indrukwekkend diep zwart, wauw!

Ik snap heel goed waarom dit palette zo snel zo populair is geworden. Het is gewoon geweldig! De naam Oh So Special vond ik er eerst niet bij passen, doordat de kleuren vrij neutraal zijn. Maar het heeft toch wel iets speciaals. Ik heb er de afgelopen tijd nog een aantal looks mee gemaakt, eronder heb ik de gebruikte kleuren gezet.




Bow en Organza. Excusi voor de pony!




Organza, Gateau, Pamper, Glitz




Pamper, Ribbon, Gift Basket, Boxed, Noir


The Mail en Boxed


Dezelfde look als hierboven, alleen donkerder gemaakt met wat meer Boxed en Celebrate.

Dit palette had ik besteld bij Enchantra. Ik heb er een dikke week op moeten wachten en het kwam in een bubbeltjesplastic-envelop, niks extra's. Tja, niet fijn. Ik heb vaak genoeg palettes door de brievenbus gekregen die niet kapot waren.. Ik heb er €7,25 voor betaald, dat kosten Sleek palettes op de meeste webshops.


Liefs,
Maud