zaterdag 27 augustus 2011

Review: Benefit - They're Real! Mascara



Ik was alweer een tijdje opzoek naar een fijne mascara. Op dat gebied probeer ik graag steeds verschillende uit. Ik wou graag weer eens een nieuwe testen en las overal veel goeds over de nieuwe mascara van Benefit, met de leuke naam "They're Real!"





Benefit vind ik een erg leuk merk. Ze hebben mooie producten, met erg mooie verpakkingen en leuke namen. En ze maakte mijn favoriete blush! Sinds Bella Bamba ben ik zoveel meer van dit merk gaan houden.

De mascara zit in een kartonnendoosje, waarop heel veel over de mascara wordt beloofd. Da's beter dan dat alles op de mascara huls zetten.. Meestal vind ik kale zwarte doosjes wel chic, maar ook overbodig. Het is nergens goed voor en alleen maar belastend voor het milieu. Maargoed, dit doosje is informatief zullen we maar zeggen.



De huls vind ik erg mooi! Strak, shiny en zonder al te veel poespas. Gewoon de merknaam, de productnaam en 'mascara' erop. Klaar. Hij voelt best zwaar, wat het luxe-gevoel versterkt.



Het borsteltje is vrij groot, met kleine plastic stekeltjes. Zulke borstels vind ik naast de gewone met haartjes het fijnst. Meestal separeren deze mijn wimpers ook het beste. En over mijn wimpers gesproken, eens zien wat 'ie daarvan weet te maken!









Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Verlening en separatie vind ik de belangrijkste eigenschappen van een mascara en die bezit deze. Mijn zielige wimpertjes worden een stuk langer zonder te gaan samenscholen tot een spinnenpoot. Verder blijft de mascara gewoon goed zitten, wat ook niet onbelangrijk is.

Ik ben dus erg tevreden over de kwaliteit. Van de prijs word ik iets minder vrolijk. €25,90 vind ik toch wel veel geld. Gelukkig is bij de Sephora regelmatig een leuke actie, waardoor ik deze heb gekocht met 30%(stapel)korting, voor €18,13. En ondanks die prijzen denk ik dat ik deze misschien nog wel eens opnieuw zou willen, ik vind 'em super fijn!

Wat is jouw favoriete mascara op het moment?

Liefs,
Maud