maandag 27 juni 2011

Urban Decay - The Fun Palette



Één van de drie nieuwe Urban Decay palettes, is the Fun Palette. Ik ben gek op de palettes van Urban Decay, al viel deze me niet zo erg op toen ik hem voor het eerst zag in de Sephora. Na deze vaker te hebben zien langskomen op blogs en in filmpjes moest ik hem toch écht hebben.



The Fun Palette. Perfecte omschrijving voor deze! De verpakking vind ik heel leuk. De buitenkant is lekker knallend (met reliëf in al die lijntjes, kan ik van genieten), de binnenkant heeft voor de helft een boogjes patroon, om het spiegeltje zitten aardbeien en doodshoofden. Leuke combi! En dan de kleuren.. ze zien er zo 'wauw!' uit.



Er zit uiteraard weer een mini Primer Potion bij, dit is de originele variant. Het is mijn favoriete oogschaduwbasis en mini's vind ik altijd handig voor op reis. Dus zo'n complete stash aan mini's krijgen vind ik allang fijn.






Ook zit er nog een 24/7 Glide-On oogpotlood in het palette, in de kleur Oil Slick. Zwart met zilvere glitters! Die ook nog daadwerkelijk op de huid afgeven ook. Ik ben helemaal blij met deze. Ik ben fan van deze potloodjes en dit kleurtje had ik nog niet.

En dan waar het eigenlijk allemaal om draait, de oogschaduws!


Woodstock - Baked - Uzi
Sin - Flipside - Psychedelic Sister





Het pigment vind ik goed. Van Uzi (die ik al heb in een ander palette) wist ik al dat het meer glitter dan kleur is. Sin is een licht champagne kleurtje, deze vind ik prachtig als highlighter. Daar heb ik hem inmiddels al vaker voor gebruikt. Woodstock is een knalroze kleur met een lichte glans. Baked is een goud-bronzen kleur kleur met een metallic glans. Flipside is turquoise-groene kleur, ook met metallic finish. Psychedelic Sister is een paarse kleur met een wat rode ondertoon en een zachte glans en een beetje shimmer. Ik had dit kleurtje ook al in een ander palette en ik vind het echt niet erg om deze dubbel te hebben!

Dit palette kost €34 bij de Sephora. Niet heel goedkoop, maar toch: zes oogschaduws, een oogpotlood en een primer. Allemaal van goede kwaliteit. Dan valt de prijs op zich nog wel mee vind ik.

Liefs,
Maud