dinsdag 9 augustus 2011

Tag: Top 10 Award


De dag nadat ik op vakantie ging kreeg ik de Top 10 Award tag, van Priscilla van WickedSkaKid. Dankjewel daarvoor, ik vind het een erg leuke tag! Het heeft even de geduurd, maar hier is 'ie dan!
De regels van de tag:

• Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
• Zet de top 10 award foto op je blog
• Maak een lijst met je top 10 cosmetica
• Tag 10 andere bloggers



1. Urban Decay Primer Potion
Mijn make-up holy grail. Dit was voor mij dé ontdekking! Dankzij deze oogschaduw primer ben ik make-uppen nog tien keer leuker gaan vinden.
2. Benefit Bella Bamba blush
Blush der blushes. Ik ben er zo gek op en gebruik het zo vaak. Zit erover te denken een back-up aan te schaffen!
3. Essence SunClub geleyeliner
De beste geleyeliner die ik heb! Als ik me opmaak, gaat deze haast standaard op mijn waterlijntjes.


4. Urban Decay Naked palette
Want het is gewoon een geweldig mooi palette en ik ben zo blij dat ik hem heb kunnen bemachtigen.
5. Catrice Lashes to Kill mascara
De mascara die ik de afgelopen maanden het meest heb gebruikt. Voor een mascara is dit bij mij een prestatie, ik koop ook nooit snel nog eens dezelfde.


6. NYX Round Lipgloss in Apricot
Ik hou van oranje lipgloss en dit vind ik gewoon de mooiste tint oranje die ik heb. Ik draag hem heel veel en hij zit super vaak in de handtas die ik bij me heb.
7. Urban Decay Book of Shadows vol.lll UD  NYC
Nog een prachtig palette van Urban Decay. Ik wist van het bestaan van deze, maar had nooit verwacht hem in mijn bezit te hebben. Ik ben er zo blij mee, soms haast trots op. Het idee dat ik deze kocht in New York maakt het gevoel compleet.
8. M.A.C. Studio Fix Fluid foundation
Van foundations heb ik ook jarenlang steeds andere gekocht. Deze heb ik één jaar lang gebruikt (nooit eerder zo lang meegedaan!) en pas geleden opnieuw gekocht. Een fijne foundation waar ik niets op aan te merken heb.


9. Beauty Blender
Het telt misschien niet als make-up, maar ik vind dit sponsje erbij horen. Sinds ik mijn Beauty Blender heb gebruik ik niets anders meer om mijn foundation mee op te doen, want niets anders is er zo goed in als mijn roze eitje!
10. Urban Decay 24/7 Glide On oogpotlood in Zero
Ik heb hier een hele voorraad van en er nog nooit één gekocht. Dat komt omdat Urban Decay ze vaak bij palettes doet. En ik ben blij dat ik er één heb in een handtas, de ander in mijn 'everyday-vakje', de andere gewoon in m'n stash. De fijnste zwarte oogpotloden die ik heb! En ik gebruik ze haast altijd als ik me opmaak.

Door dit lijstje ben ik tot de conclusie gekomen dat Urban Decay mijn favoriete merk is. Eerst wist ik het nooit, als ik me af vroeg welk make-up merk nou echt mijn nummer één was. Nou, hierdoor is het me wel duidelijk!

Tien anderen taggen vind ik op zich al veel en deze tag is al haast heel blog-lang doorgegaan. Ik heb geen idee wie hem inmiddels al allemaal heeft gehad. Dus als je het een leuke tag vind, voel je vrij hem over te nemen :)

Liefs,
Maud