dinsdag 3 mei 2011

Urban Decay - Naked palette



Ein-de-lijk heb ik hem dan! Het ontzettend populaire en beroemde palette van Urban Decay, het Naked palette! Ik wou deze al zo lang. Eigenlijk was ik van plan hem in New York te kopen, waar ik nu dus ben. Dat was misschien wel goedkoper geweest, maar toen ik hem hier in Sephora spotte moest ik hem meteen hebben!




Zo ziet het palette van binnen uit, 12 oogschaduw kleuren, een oogschaduw kwastje en een mini van de originele Primer Potion. Ik vind die binnenkant heel mooi, erg eenvoudig en strak, maar wel luxe. Ik heb de eerste paar uur thuis zo lang naar alle kleurtjes zitten kijken, ik kon mijn ogen er niet vanaf houden!



Ik had uiteraard heel wat verwachtingen van dit palette. Ik had er al zoveel over gelezen op andere blogs en zo vaak gezien in filmpjes, iedereen lijkt fan! Ik was razend benieuwd naar het pigment.





Met het pigment zit het zeker wel goed! Virgin lijkt op deze foto nog iets lichter dan hij eigenlijk is, maar het is wel een perfecte highlighter voor onder de wenkbrauwen.
Er zit redelijk wat variatie in van matte en shimmer oogschaduws, dat vind ik erg fijn. Zo kan ik een matte en neutrale look maken, een subtiele shimmer look, heftige smokey eyes.. je kunt er gewoon alle kanten mee uit!

Ik vind het echt een prachtig palette! Ik ben er verlief op en kan er uren naar staren. Het was het geld het zeker waard. Want goedkoop is 'ie niet, volgens mij kost deze tegen de €50. Ik had nog een 25% korting sticker (geldig tot 8 mei!) waardoor ik ongevver €35 kwijt was.

Liefs,
Maud