dinsdag 13 september 2011

GESLOTEN! Winactie: Essence & Catrice 'niet-in-NL'-LE make-up


Het komt helaas regelmatig voor dat Essence en Catrice met een LE komen die niet in Nederland (en België) verkrijgbaar is. Vele van jullie weten al dat ik makkelijk de Duitse grens over hop, waar altijd alles van deze merken te krijgen is. Soms vind ik het zo oneerlijk, dat ik me er schuldig over voel! Vandaar dat ik de laatste tijd wat producten die ik erg mooi vond (en hier niet uitkwamen) nog eens ben gaan kopen, om er zo een exclusief pakketje van samen te stellen.

Ik ben gegaan voor zowel wat Essence als Catrice. Dus wat kun je precies winnen?

Essence Urban Messages Eyeshadow Chalk en lipstick

Catrice Out of Space nagellak en lipstick

- Catrice Out of Space nagellak in Beam Me Scotty!
- Catrice Out of Space nagellak in Moonlight Express
- Catrice Out of Space lipstick in My Milkyway
- Essence Urban Messages Eyeshadow Chalk in It Peace
- Essence Urban Messages Lipstick in It Peace




Moonlight Express en Beam Me Scotty

Wat moet je doen om mee te doen?
1. Beauty Before Breakfast volgen via GFC of Bloglovin
2. Laat hier een reactie achter waarin je duidelijk maakt dat je meedoet!

Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin
2. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) tweeten: Win Catrice Out of Space & Essence Urban Messages make-up op http://beautybeforebreakfast.blogspot.com/ @BBBbeautyblog RT=Lief!
3. Deze winactie vermelden en linken in de sidebar van je blog.
4. Een artikel op je blog schrijven over deze winactie.

In totaal kan je naam vijf keer in de lijst komen te staan. Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen. Deze winactie zal lopen tot woensdag 21 september, dan maak ik de winnaar bekend! Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden. Succes allemaal!

Liefs,
Maud