dinsdag 12 juli 2011

Catrice Out of Space nagellak swatches



Drie van de vier lakjes van de Catrice Out of Space collectie is donker. Ik houd zeker van donker, maar voor hoogzomer vind ik het minder leuk. Ook heb ik in de winkel goed op de namen staan letten, ze leken namelijk iets op elkaar in het flesje. Maar op mijn nagels zijn ze toch wel erg verschillend!


Moonlight Express, Houston's Favorite, Beam Me Scotty!

Houston's Favorite:





Houston's Favorite is een donker blauw-groen lakje, met veel mooie shimmer erin. Ik vind het zeker een mooi lakje, volgens mij niet heel origineel in m'n stash, maar mooi! Deze is misschien toch wel wat voor de zomer, in de zon schittert hij zo leuk.

Beam Me Scotty!:







Beam Me Scotty! was al een favoriet lakje nadat ik één nagel had gelakt! Wat een prachtig kleurtje! Het is een donkere groen-blauwe duochrome, met shimmer. Het lakje droogt mat op, wat een erg apart effect geeft met de shimmer erin. In het zonnetje glanst de lak wel een beetje, waardoor de shimmer ook een beetje schittert. Mooi!

Moonlight Express:




Moonlight Express is heel donkerblauw, zo donker, dat mijn camera het meer als zwart laat zien. Er zit subtiel wat multi-color glitter in, waardoor ik dit lakje  best space-like vind uitzien. Ook deze vind ik heel mooi!

Alle drie lakten erg fijn en dekten na één laagje. Beam Me Scotty (my fav!) had wel een tweede nodig doordat het eerste laagje wat streperig was.

De nagellak van deze collectie kost €2,49 per stuk. De Catrice Out of Space collectie zal hoogstwaarschijnlijk niet naar Nederland komen! Heel erg jammer! Maar ik moet wel zeggen, de twee laatste lakjes (en überhaupt deze collectie, andere leuke collecties etc.) zouden mij ook een tripje Duitsland waard zijn als ik er verder vanaf woonde.

Liefs,
Maud