maandag 12 september 2011

Essence Urban Messages - Lipsticks



De Essence Urban Messages TE komt helaas niet naar Nederland. Maar voor iets wat er morgen aan komt, maak ik er nu toch een artikel over ;) Ik vond de lipsticks wel interessant uitzien. Ik besloot alle drie de kleuren te kopen.


Let's Paint the City - It Peace - Skyscraper

Zowel rode als oranje lipkleuren vind ik leuk. Dus Let's Paint the City en It Peace had ik al snel vast. Goh.. grijs? Hoe zou dat zijn? Ik was zo nieuwsgierig en nam ook Skyscraper mee.



Het pigment is niet super. Ze zijn allemaal vrij sheer en glossy. Ik had eigenlijk creamy en goed gepigmenteerd verwacht, maar Let's Paint the City en It Peace vond ik er wel al mooi uitzien. En Skyscraper, tja, hoe zou dat uitzien?



Smaken verschillen, maar dit is afschuwelijk. Skyscraper, een grijzige lipstick, what was I thinking? Ik kan me geen moment voorstellen waarop ik zulke lippen zou willen. Ik leek wel een lijk..



It Peace! Jaa, dit vind ik wel mooi! Een lief peachy roze kleurtje. Wel trekt 'ie een beetje in de lijntjes van m'n lippen. Maar met een extra laagje erover valt het wel mee. Ik ben gek op zulke kleurtjes, na een paar dagen ging deze m'n handtas in en ik draag hem best vaak.



Let's Paint the City vind ik net iets meer roze dan rood op mijn lippen. De kleur vind ik erg mooi. Duidelijk aanwezig maar niet te opvallend. Ook deze gaat iets in de lijntjes van mijn lippen.

Ik ben heel blij met Let's Paint the City en It Peace! Super kleurtjes! Dat ze een beetje sheer zijn, maakt dat ik ze erg draagbaar vind, waardoor ik ze ook erg vaak draag. Ze blijven redelijk zitten, al neem ik ze wel mee als ik een paar uur de deur uit ga. Skyscraper is nogal een domme miskoop, gewoon echt niet mooi. De Urban Messages TE is op het moment verkrijgbaar in Duitsland, deze lipsticks kosten (volgens mij) €1,75 of €1,95 per stuk.

Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maud