dinsdag 13 september 2011

Essence Urban Messages - Eyeshadow Chalks



Gister liet ik de lipsticks van de Essence Urban Messages TE zien. Vandaag de Eyeshadow Chalks. Oogschaduw krijtjes! Dit leek me een erg leuk product. Ik heb wel eens oogschaduw-sticks gehad, maar nog niet echt zo'n krijtjes. Dus ik was wel nieuwsgierig.




It Peace, Street Styler, Skyscraper

Er zijn vier kleuren verkrijgbaar, waar ik er maar drie van kocht. De donkerblauwe variant vond ik minder mooi. In de doosjes zitten de krijtjes. Ik had ze me iets groter voorgesteld, maar elk krijtje bevat toch 3 gram oogschaduw, wat best veel is.





Zo'n krijtje helemaal opmaken lijkt me lastig. Maar je kunt wel vijf keer een stukje omhulsel eraf scheuren, da's handig! Verder vind ik de krijtjes wel leuk uitzien, net als de doosjes.


It Peace, Street Styler, Skyscraper

Het pigment is veel beter dan ik had verwacht. Toen ik ze in de winkel swacthte was ik erg onder de indruk! Ik dacht dat er amper kleur vanaf zou komen. It Peace vind ik nog wel de mooiste. Een heel lief perzik kleurtje met gouden shimmer, wat ik erg leuk vind voor over m'n hele ooglid. Street Styler is lichtblauw met zilveren shimmer. Skyscraper is donkergrijs met blauwe, paarse, groene en gelige shimmer. Helaas kreeg ik dat niet zo goed op de foto, maar ook deze vind ik erg mooi.

Ze brengen erg makkelijk aan, al kan ik niet wachten tot de randjes afgesleten zijn. Die zitten me soms wel in de weg. Ze blijven niet echt lang zitten, maar wel met een goede primer eronder. En ik vind het gewoon een leuk en grappig product! Ze kosten €2,25 per stuk, in Duitsland te koop bij o.a. DM.

Liefs,
Maud