zaterdag 3 september 2011

FOTD: Absinthe Fairy



Ik bedacht me dat ik eigenlijk te weinig groene oogschaduw draag. Terwijl ik het zo'n gave kleur vind! Ook wou ik graag weer eens nepwimpers uit de kast halen. Dat werd dus een erg extreme look, waarmee ik niet de deur ben uit geweest.



Ogen:
- Urban Decay Primer Potion
- Groene, zwarte en witte oogschaduw uit het 120 palette
- Catrice Lashes to Kill mascara

Gezicht en wangen:
- Sephora Smoothing Pimer
- M.A.C. Studio Fix Fluid foundation
- M.A.C. blush in Peachykeen

Lippen:
- Catrice Enter Wonderland Snowwhite's Lips



Ik vond het leuk om weer eens mijn Catrice Feather Lashes op te hebben, dit keer met een complete ooglook! Het komt niet snel voor dat ik een look te heftig vind, maar hiermee ga ik niet snel de deur uit. Misschien naar een thema feestje, of rond Halloween! Wat vind jij van deze look?

Liefs,
Maud