woensdag 1 juni 2011

Catrice Papagena - Feather Lashes



Catrice heeft in de nieuwe Papagena collectie prachtige nepwimpers, Feather Lashes heten ze. Zo zien ze er ook wel uit, heel apart. Wat me op de persfoto's nog niet opviel is de subtiele groene kleur die erin zit. Mooi!



De verpakking ziet er leuk uit, zomers en jungle-achtig. De deksel schuift er makkelijk vanaf.



En dan kan het plastic waar de wimpers op zitten er nog uit, waar een wimperlijmpje onder schuilt. Die echt te slecht voor woorden is! De eerste paar pogingen hiermee waren een rampenplan! Toen ik de wimperlijm pakte die bij de nepwimpers van de Douglas zitten, gingen ze er makkelijk op en bleven ze meteen zitten.







Dit zijn dus wimpers waarbij je wel het beste mascara kunt opdoen, als je lichte wimpers hebt. Op deze foto's had ik beter ook mascara op mijn bovenste wimpers kunnen doen, want die zie je nog best goed.

Verder vind ik ze erg lang en erg mooi! De groene kleur is subtiel maar wel heel leuk. De lengte was voor mijn ogen ook goed, niet te lang of te kort. Ook heel flexibel, waardoor  het op doen erg makkelijk ging, toen ik eenmaal een goede lijm had gebruikt. Dat terwijl ik al in geen jaren meer nepwimpers op heb gedaan! Deze kunnen nog wel eens de motivatie worden om dat weer wat vaker te gaan doen. Ze bleven, met de betere lijn dan wel, ook gewoon goed zitten en voelden niet vervelend. Wel weer even wennen in het begin, maar daarna merkte ik er niets meer van.

Deze nepwimpers kosten €3,95. Een mooi prijsje voor zo'n aparte en fijne nepwimpers. Wel even zorgen dat je ook andere (en vooral betere) wimperlijm hebt, want aan de bijgevoegde lijm heb je helaas echt niet veel.

Draag jij wel eens nepwimpers? En ga je deze kopen?

Liefs,
Maud

Om 15.00u wordt de winnaar van de winactie bekend gemaakt :)