woensdag 2 november 2011

O.P.I. Turquoise Shatter



Ik ben gek op O.P.I. nagellak, maar het moet wel iets bijzonders zijn, wil ik het kopen. Ze zijn toch wat aan de dure kant. Gelukkig komen ze regelmatig met iets wat ik mooi en apart genoeg vind, zo ook met de lijn Shatter lakjes die nu te koop is. Heel wat kleurtjes die ik nog niet bij andere merken had gezien!



Turquoise Shatter leek mij het mooist en origineelst. De kleur vind ik ook wel geschikt voor een crackle lakje. Het flesje is mooi, duidelijk van O.P.I. en heeft een leuke dop.

Ik kocht deze toen ik blijkbaar in een 'dure nagellak kopen' stemming was, want ik kocht die dag ook Graphite van Chanel. Ik besloot na die te hebben geswatcht er gelijk eens Turquoise Shatter over heen te doen.



Dat kwam er zo uit te zien. Wel leuk, maar geen super combinatie. Ik had denk ik Graphite iets langer moeten laten drogen, want zo mooi crackte Turquoise Shatter niet. Ik was even een beetje teleurgesteld. Een paar dagen later probeerde ik hem nog eens over zowel zwart als wit.





Ahh, gelukkig, niet meer teleurgesteld! Op echt droge nagellak crackt 'ie wel mooi. Het lakje dekt heel goed over zowel zwart als wit, dat is mooi, al had ik het ook wel verwacht. Ik vind de kleur erg gaaf!

O.P.I. nagellak is te koop bij Sephora, voor €13,95 per stuk. Dat vind ik aan de prijzige kant voor nagellak. Maar een bijzonder lakje als dit vind ik het wel waard!

Liefs,
Maud