zondag 4 september 2011

Mijn eerste Chanel nagellak!



Chanel vind ik een heel mooi merk. Doordat het nogal duur is heb ik er maar weinig van. En dat ik één van mijn favorieten producten er nog niet van had, begon te knagen. Ik was zo nieuwsgierig naar Chanel nagellak!







Ik kocht de kleur Graphite, die nog vrij nieuw is. Ik vond deze erg mooi uitzien, ook wel bijzonder. Dat moest ook wel, ik wou absoluut niet zoveel uitgeven aan een doorsnee kleurtje. Niets wat ik ook in alle andere make-up displays tegen zou komen.
Ik wist allang hoe de flesjes uitzagen en dat dat deed me weinig, tot nu. Want ik vind het grote, vrij zware flesje best iets hebben. Het mooie logo zo groot op de dop, die eraf kan waarna weer het logo verschijnt.



De applicator is niet veel bijzonders. Alleen is 'ie vrij smal, een bredere vind ik toch fijner.





Graphite is een heel apart lakje. Meestal ziet hij eruit als op de bovenste foto, zilver, glittery, met een metallic finish. Op de onderste foto komt het goud-groene al meer naar voren. Verder kan ik alleen nog zeggen dat mijn foto's het lakje geen eer aan doen. Het is in het echt nog veel mooier en vooral opvallender.



Ik vond Graphite erg fijn lakken, niets op aan te merken. Dekte goed na twee laagjes en droogde vrij snel. Verder bleef 'ie ook nog vier dagen mooi zitten zonder topcoat, wat ik al best goed vind. Toen begon het er trouwens ook nog niet lelijk uit te zien (op wat tipwear na), ik haalde het eraf om andere lakjes te swatchen.

Ik ben helemaal blij met mijn eerste lakje van Chanel. Een ander apart kleurtje zou ik er ook zeker van kopen. Maar €22 per stuk is erg duur, ook al is 13ml een behoorlijke inhoud. Niet iets om verslaafd aan te raken!

Heb jij nagellak van Chanel? Wat vind je ervan?

Liefs,
Maud