zondag 2 oktober 2011

Preview: Essence Limited Edition Eyeshadow palette



In dit najaar gaat Catrice ons al verwennen met de gave palettes van de Big City Life LE. Heel leuk! Maar nu komt ook Essence nog met een groter palette aanzetten. Wel maar eentje, maar wel een erg schattig en volgens mij naamloos palette. Geweldig, zo schrijf ik nog vol goede moed over mijn zojuist gestarte no-buy, nu kan ik alweer niet wachten om met deze richting een kassa te rennen!



De vormgeving van het palette doet me erg denken aan m'n Urban Decay Book of Shadows. De oogschaduws zitten in een laatje wat je eruit kunt trekken..



..en als je het klepje omhoog doet verschijnt een spiegeltje met eromheen wat schattige pop-up figuurtjes. Ik vind het palette er heel schattig uitzien. Essence heeft er echt moeite in gestoken lijkt me. Ik ben om het zo te zeggen 'minder' van hun gewend.

In het palette zitten 12 oogschaduw kleuren, 2 gel eyeliners en 2 make-up kwastjes.
De oogschaduw kleuren vind ik niet heel bijzonder, maar ze lijken me wel mooi. Een zwarte/grijze(?) en een bruine gel eyeliner erin vind ik wel handig. Er zit een gewoon kwastje in en een gel liner kwastje, ook handig!
Ik kan niet wachten om deze in de winkel te swatchen, ik ben zo razend benieuwd naar de kwaliteit van het pigment!



Het palette zou rond november in Duitsland verschijnen, dus laten we hopen dat het niet al te lang erna ook hierheen komt! Het palette zal €9,99 gaan kosten. Iets meer dan wat we van Essence gewend zijn, maar dit palette is zelf ook meer dan we ervan gewend zijn lijkt me!

Wat vind jij ervan? Ga jij 'em kopen als je de kans krijgt?

Liefs,
Maud