zaterdag 29 oktober 2011

Catrice Big City Life - Looks met het London palette



Het London palette vond ik eigenlijk de minst fijne van de Big City Life LE. Het pigment was niet zo super. Ik was benieuwd of ik er wel nog wat leuke looks mee kon maken. Mijn eerste poging was helemaal niks geworden, ik heb gemerkt dat deze oogschaduws een erg goede basis nodig hebben. In plaats van de originele UDPP, gebruikte ik de tweede keer de Eden variant. Hiermee lukte het gelukkig wel nog redelijk.



De kleuren zien er op zich wel leuk en speels uit, maar helaas geven niet veel kleur af. Dat merkte ik al tijdens het swatchen. Bij het maken van looks moet je niet veel willen blenden, want dan verdwijnen de kleuren haast. Wel jammer.

De eerste look is een lichte pastel look geworden. Ik gebruikte Picadilly Circus en Big Ben op mijn ooglid, City Hall langs de wimperranden.





Beide lichte kleurtjes vallen niet heel erg op. Piccadilly Circus zichtbaar krijgen was een hele klus! Wel viel me gelijk op dat City Hall prachtig uit ziet. Die wou ik nog aanweziger in de volgende look die ik probeerde. Dat werd een koele, blauwe smokey eye.





Ik gebruikte de kleuren Big Ben, Globe Theatre en City Hall. Deze look vind ik heel mooi geworden. Ik ben gek op blauw en smokey eyes. Het was ook moeiteloos te maken. Al hebben ook deze kleuren wel een goede basis nodig, anders ziet het allemaal een stuk lichter en vager uit.

Het London palette is absoluut niet mijn favoriet van deze LE. Ik ben blij dat er toch nog mooie looks mee te maken zijn. Dat is meer te danken aan fijne primers, maar het kan! Toch geen miskoop dus.

Liefs,
Maud