zaterdag 17 september 2011

Mijn verjaardagscadeaus



Ik ben afgelopen zondag 22 jaar geworden. Bij een verjaardag horen uiteraard cadeau's. Zelf vraag ik niet zo graag om cadeau's.. Ik weet nooit wat, als ik al iets weet in een goede prijscategorie, is het lastig verkrijgbaar en wil ik het ook niet vragen. Dus wat vraag ik? Geld. Gewoon, saai, geld. Maar mama en vriendlief gaan daar niet mee akkoord..

Van mijn moeder heb ik al een hele tijd mijn verjaardagscadeau in bezit. Mijn nieuwe camera! Ik ben er heel blij mee en heb hem bijna dagelijks in mijn handen.



Het is een Sony NEX-5. Ik ben er heel tevreden over. Super fijne camera! Super lief van mijn moeder dat ze me deze cadeau deed. En ook hel lief en begripvol dat ik hem gelijk mocht gebruiken voor mijn blog!



De Sleek Pout Paints wilde ik al een tijdje, maar ik kon maar niet kiezen, er bleven steeds vijf kleuren over die ik heel graag wou hebben. Nu heb ik die vijf op de kosten van m'n vriend mogen bestellen. Dat vind erg lief van 'em, anders had ik ze nog lang niet.



De zaterdag voor mijn verjaardag ging ik nog samen met m'n vriend Maastricht in. Daar kreeg ik van hem nog het nieuwe Too Faced Smokey Eye palette en mijn eerste Shimmer Cube van de the Body Shop! Heel lief van hem en ik ben er heel blij mee. Ik wou super graag nog een Too Faced oogschaduw palette, want ze zijn zo fijn! En naar de Shimmer Cubes van TBS was ik ook wel erg nieuwsgierig.

Zoals ik al zei, ik kreeg voornamelijk geld, want hierom had ik gevraagd. Ook kreeg ik een aantal cadeau-kaarten en een VVV-cadeaubon. Een deel heb ik al uitgegeven bij de Kruidvat.



Ik kocht twee nieuwe Catrice oogschaduws. Talk Like An Egyptian en Starlight Expresso. Beide vond ik mooi uitzien en ik wou wel wat meer oogschaduws ervan proberen.



Ook kocht nog twee nieuwe lakjes die ik nog niet eerder tegen was gekomen, maar wel beide wilde hebben. Beavis and Mud-Head en Marilyn and Me. Ze zien er mooi uit en de namen vind ik weer eens super. Ik moest deze dus hebben!



Mijn make-up remover doekjes zijn bijna op en ik besloot eens iets anders te proberen dan dezelfde doekjes die ik altijd koop. Ik kocht een Reinigingsmelk van de Kruidvat voor de overgevoelige huid en Essence cleansing wipes. Over beide had ik fijne reviews gelezen op Pretty Brilliant, dus hier was ik wel erg benieuwd naar.

Over het meeste komt er snel een review aan, maar als je ergens heel graag een artikel over wilt zien, laat het dan vooral even weten.

Liefs,
Maud