zaterdag 20 augustus 2011

Review: Sleek Original palette



Ik heb in een korte tijd een grote liefde voor Sleek palettes ontwikkeld! Bij de tweede bestelling ontving het Original palette, eentje die me ook super leek. Deze bestaat het langst en ook hierover las ik alleen maar positieve verhalen. Helaas zag deze er ook erg poederig uit..



En jawel hoor! Net als mijn Oh So Special palette had ook deze schade. Twee kapotte kleurtjes! Dat is niet zo leuk, maargoed. De oogschaduws hebben geen namen, wat iets minder handig is gezien het er toch 12 zijn.





Na het pressen en wat schoonmaken ziet het er wat beter uit. Ergens vind ik de kleuren in dit palette vrij neutraal uitzien, niet te fel en opvallend. Maar wel genoeg variatie qua kleuren. Alle kleuren hebben schimmer, behalve de zwart, iets minder variatie in dus.










Wederom is het pigment dik in orde! De zwarte en de lichte crème kleur heb ik met meerdere lagen opgebouwd. De lichtste was anders amper zichtbaar, wat volgens mij weer aan mijn press-kunsten ligt. De rest van de kleuren zijn slechts één veeg zonder basis.

Één keer had ik in een luie bui de roze en een bruine oogschaduw opgedaan zonder basis. Dat is niet aan te raden met deze, zelfs op mijn droge huid begonnen ze al snel te creasen. Met een goede basis of primer hebben ze daar totaal geen last van. En hier is nog een opvallende look die ik ermee heb gemaakt:




Ik ben erg blij met mijn vierde Sleek palette! Wat zijn ze toch fijn. Mooie kleurtjes, goed pigment en een prijsje van €7,25. Wel bestel ik ze niet meer bij Enchantra. Niet alleen omdat beide paletten schade hadden,  maar vooral omdat ze niet meer reageren op mijn mails (kortingscode niet verwerkt). Wel weet ik zeker dat ik nog meer Sleek palettes wil!

Liefs,
Maud