woensdag 10 augustus 2011

Playing with Make-up: Sleek Monaco palette



In eerste instantie was ik niet helemaal weg van het Sleek Monaco palette. Ik had er net iets meer van verwacht. Maar nadat ik er mee heb zitten spelen vind ik het toch wel een erg fijn palette!



Ik vind het toch wel een aparte combinatie van kleuren. Maar wel een fijne! Zo kun je er zowel natuurlijke als kleurrijke als donkere looks ermee maken. Variatie vind ik altijd fijn!
De kleuren die ik heb gebruikt zal ik onder de looks zetten. De twee die links slecht leesbaar zijn, zijn boven Bamboo en onder Summer Breeze.




Summer Breeze, Kiwi Zest, Humming Bird




Bamboo, Sand Walker, Aqua Marine, Magenta Madness






Lotus Flower, Magenta Madness, Midnight Garden

Ik hoop dat jullie het leuke looks vonden! Persoonlijk vind ik ze alle drie best draagbaar, vooral de tweede. Dankzij dit palette en het Curaçao palette ben ik helemaal gek op Sleek palettes! Dat ik ze niet eerder heb geprobeerd vind ik haast onbegrijpelijk. Maar goed, ik ga beginnen aan een inhaalslag en heb er gister nog twee binnen gekregen!

Liefs,
Maud