maandag 1 augustus 2011

Sleek Mediterranean collection - Monaco palette



Toen ik na een lange reis thuiskwam van vakantie lagen daar mijn eerste twee Sleek palettes op me te wachten! Één van die twee is het Monaco palette uit de Mediterranean collectie. Ik was er razend benieuwd naar!



Het design van Sleek vind ik heel mooi! Strak, stylish en best luxe. Al was er wel altijd iets wat mij minder aansprak aan deze paletten. De ruiten patroontjes op de oogschaduws. Niet zozeer die patroontjes, maar het feit dat ze scheef zitten ten opzichte van elkaar. Zoiets stoort mij gewoon, ik houd niet van scheef.



De kleuren in dit palette spraken me heel erg aan. Ik kon geen genoeg krijgen van alle geweldige swatches die ik zag! Toen ik het palette thuis voor het eerst opende werd ik ook heel blij door één kleur, namelijk Sand Walker. Deze doet me heel erg denken aan Velvet Revolver, mijn favoriete kleur van het Too Faced Natural Eye palette.




Bamboo, Aqua Marine, Midnight Garden, Sunset, Washed Ashore, Magenta Madness




Summer Breeze, Sand Walker, Kiwi Zest, Lotus Flower, Humming Bird, Moors Treasure

Het pigment is grotendeels zeker goed! Dit is één veeg, zonder basis. Dus ze kunnen stuk voor stuk vast nog veel mooier uitzien. Midnight Garden en Magenta Madness vond ik wel teleurstellend, al worden die na nog wat lagen eroverheen ook wel mooi. Sand Walker is slecht te zien, de kleur komt heel erg overeen met mijn huidskleur, het pigment is best goed.

Ik was niet helemaal blown away door het eerste palette van Sleek wat ik ooit probeerde. Het is een erg mooi palette, daar niet van, ik had alleen verwacht dat echt alle kleuren super gepigmenteerd zouden zijn. Dat was helaas niet zo.. Ik weet wel zeker dat ik dit palette nog vaak zal gebruiken, het zal echt niet achterin mijn stash belanden. En gelukkig had ik nog een andere die ik er direct na probeerde, die me wel weer blij verraste!

Ik kocht dit palette voor €7,25 bij Alice & Jo Havesentials.

Heb jij Sleek palettes? Welke raad je aan?

Liefs,
Maud