dinsdag 28 juni 2011

Video: Collective Haul & unboxing & WINACTIE!!! [GESLOTEN]



Net als alle winacties is deze uiteraard ook om mijn lieve volgers te bedanken. Sinds kort heb ik meer dan 200 GFC-volgers, dus dat mag wel gevierd worden!

Dus wat moet je doen om kans te maken?

1. Beauty Before Breakfast volgen via Goog Friend Connect of Bloglovin'
2. Hier even zeggen dat je meedoet! Email erbij zetten is ook handig (hoeft niet), kan ik je direct mailen als je hebt gewonnen.

Hierdoor komt je naam één keer in de lijst te staan. Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'
2. Er een tweetje over maken met een linkje hierheen
3. Een blogpost maken over deze winactie
4. Een link in je sidebar zetten

Als je één van de laatste drie doet, zet er dan in je reactie alsjeblieft het linkje ernaar bij. Scheelt mij een hoop speurwerk :)




P2 Crackling topcoat in Golden rush
P2 City Tec roterende mascara
P2 Lash Water Jewels
P2 Crackling topcoat in Silver Blast


Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen aan deze winactie. De winactie zal één week duren, je kunt dus t/m dinsdag 5 juli meedoen. Woensdag 6 juli zal ik de winnaar bekend maken. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden, heel veel succes allemaal! Oh wat vinden jullie trouwens van de (erg simpele ja) intro voor mijn filmpjes?

Liefs,
Maud