zaterdag 25 juni 2011

Tag: How much you've changed



Ik werd onlangs door Robin van DollySweet getagged met de 'How much you've changed'-tag. Bedankt daarvoor nog meid! Ik heb een tijd terug een artikel gemaakt over mijn verschillende kapsels door de jaren heen, die foto's waren voornamelijk uit mijn tienerjaren, dus heb ik nu voornamelijk wat oudere foto's.


Één van mijn allereerste foto's.


Een paar maandjes oud, met papa :)


Ik weet niet precies hoe oud ik hier was, 5 of 6 jaar denk ik. En wat een prachtig kunstwerk :')


Pasen 1997, hier was ik dus 7 jaar.


Hier zit ik op een bankje naast mijn oma, 12 jaar. Dit is de laatste foto van mijn lange blonde haar.


En toen ik 13 jaar was werd het violet-paars,!


Hier ben ik alweer 20 jaar, op vakantie, bijna twee jaar geleden. Hoe ik er in de tussentijd uitzag hebben jullie in dit artikel kunnen zien.


Zo zie ik er nu uit, een foto van een paar dagen geleden.


De afgelopen paar jaar ben ik niet meer zoveel veranderd, maar in mijn tienerjaren wel erg veel. Ik vind het wel leuk, wat oude foto's op een rijtje. Vandaar dat ik keer ook best wat mensen wil taggen:

Femke/Younique

Ik wil natuurlijk niemand echt verplichten deze tag te doen, en als je er niet bij staat en je wilt hem wel overnemen, vooral doen! En ook hier vertellen, vind ik leuk om te kijken :)

Liefs,
Maud