woensdag 22 juni 2011

Re-Try: Diamond Cosmetics - Chainmail Charm



Over dit lakje van Diamond Cosmetics heb ik al eens eerder een artikel geschreven. Maar dat was in de winter en in het begin van m'n blog. Mijn foto's waren slechter en bovendien was er geen zonlicht. Chainmail Charm moest toch een prachtig kleurtje zijn, wat ik van andere swatches had gezien. Dus besloot ik pas geleden dit kleurtje een tweede kans te geven, die goed beviel!





En jawel hoor! In het zonlicht komt het holografische effect van Chainmail Charm veel beter uit. Ik vind het een heel gaaf lakje. Zoals de eerste keer lakte hij fijn, ik had twee laagjes op.



            

Ik heb Chainmail Charm besteld op Boozyshop.nl voor €3,95. Fijn prijsje voor zo'n mooi holografisch lakje. Ik ben blij dat ik deze nog eens heb geprobeerd!

Liefs,
Maud