maandag 13 juni 2011

NYX Ultra Pearl Mania - Nude, Mocha & Walnut



Gister zagen jullie de Ultra Glitter Mania's van NYX,vandaag de Ultra Pearl Mania's! Deze zijn volgens mij best populair. Ik zag ze steeds vaker en bleef er fijne verhalen over lezen. Dus toen ze pas geleden op Boozyshop.nl in de aanbieding waren besloot ik er drie te proberen.



Ik koos voor drie natuurlijke kleuren. Nude, Mocha en Walnut. Over Nude had ik al veel goeds gehoord en de andere twee leken me er mooi bij passen. De potjes zijn hetzelfde als die van de Glitter Mania's.. Klein, schattig, met een ontzettend onhandige opening:



Je kwastje moet eerst door een lang, smal gangetje, wil het bij het product komen. Dat vind ik echt jammer.. Want eigenlijk wil ik ze haast niet depotten, omdat het zulke lieve potjes zijn. Maar toch ga ik het doen zodra ik iets heb gevonden wat geschikt is.

Gelukkig stelde de oogschaduw zelf totaal niet teleur!




Nude, Mocha & Walnut

Wauw! Wat ontzettend veel pigment!! Na één veeg, zonder basis! Ik vind de kleuren ook schitterend. Ze hebben alle drie een mooie glans en shimmer, laten zich fijn uitblenden en blijven met een primer goed zitten. Wel is er natuurlijk wat fall-out, maar ik heb nog geen losse oogschaduw die dat niet heeft.

Verder heb ik er nog een look meegemaakt, zodat jullie de kleuren in action kunnen zien :)





Ik ben heel erg blij met deze drie potjes, ik heb er al meerdere malen een fijne subtiele look meegemaakt en ik ben gek op de kleuren. Ik ga er zeker wat meer van bestellen, want er zijn nog zoveel gave kleurtjes. Ik ben wel benieuwd naar de wat fellere kleuren!

Ik kocht ze op Boozyshop.nl, hier kosten ze normaal €2,20 per stuk. Super prijsje voor zulke super fijne oogschaduws. I love 'em!

Hebben jullie NYX Ulta Mania's? Welke, nog aanraders?

Liefs,
Maud