zondag 12 juni 2011

NYX Glitter Mania - Hot Pink, Disco Ball & Purple



Deze schattige kleine potjes zijn NYX Glitter Mania make-up glitters. Ik had deze al eens hier en daar gezien en kon ze niet weerstaan. Vooral Disco Ball met z'n holografische gloed moest ik natuurlijk hebben. Hot Pink en Purple vond ik er ook leuk uitzien.



De potjes zijn erg klein. 5ml, dat liet me denken aan Essence Colour & Go lakjes, die grootte ongeveer. Qua hoeveelheid product maakt me dit niet veel uit, ik was toch niet van plan dagelijks bergen glitters op te doen.



Maar dit is natuurlijk niet handig! Je komt heel moeilijk bij de glitters door de lange, smalle bovenkant. Ik krijg er mijn kleinste kwastje met moeite in.





De bovenste foto is het resultaat van voorzichtig de glitters uit het potje laten vallen. De onderste van met een kwastje eruit halen en over m'n arm vegen. En dat resultaat vind ik best tegenvallen. Disco Ball ziet er tegen al m'n verwachtingen in nog het beste uit! Hot Pink ziet er niet meer zo hot uit en ook Purple wordt een stuk minder mooi.

Ik heb nog alle drie de glitters in een look verwerkt, kun jij ze spotten..?





 ..Nee, ik zie ze ook niet allemaal. Ik heb dus Disco Ball onder m'n wenkbrauw, Purple over de paarse oogschaduw en Hot Pink over de roze oogschaduw. Die laatste twee lijken wel verdwenen. Ik snapte er echt niets van. Ik heb nog geprobeerd ze op te brengen met een nat kwastje en daarna nog met wat extra primer, maar niets mocht baten.

Disco Ball ging wel moeiteloos over m'n wenkbrauwbot, helaas valt dat holografische effect van in het potje op de huid weg. Maar glittert tenminste wel fijn! Verder bleef die ook (met primer eronder) goed zittenDe fall-out was heftig, maar dat had ik dan ook wel verwacht met glitters.

Zelf vind ik Disco Ball dus wel leuk, niet zo super als hij er in het potje uitziet, maar wel leuk. Hot Pink en Purple vind ik geen aanraders, over oogschaduw heen zie je amper iets van. Ik heb ze gekocht op Boozyshop.nl, ze kosten €2,39 per stuk.

Draag jij wel eens glitters?

Liefs,
Maud