vrijdag 17 juni 2011

Essence Show Your Feet - Flamingo Rose



Vandaag laat ik het lakje Flamingo Rose van de Essence Show Your Feet collectie zien. Mijn voeten ga ik daarentegen niet laten zien, maar wel mijn linkerhand! Die komt vandaag voor het eerst langs op mijn blog.

Nadat één van de nagels van mijn rechterhand verongelukte op Pinkpop is deze niet meer geschikt als swatch-hand, voorlopig dan. Eigenlijk ben ik sowieso rechtshandig, dus het maakt me vrij weinig uit. Als ik maar één hand met mooie nagels heb :)


In het zonlicht..


En in de schaduw.

Flamingo Rose is een zacht peachy-pink kleurtje. Ik heb het vermoeden dat deze nog wel eens veel zou kunnen lijken op Miss Piggy Reloaded van Catrice. Het pigment en de dekking waren best goed, maar dit lakje is ook best streperig. Ik heb drie laagjes op, die laatste was nodig om het wat egaler te maken.

De lakjes van de Show Your Feet collectie zijn alleen te koop in Kruidvat filialen met twee Essence schappen. Ze kosten €1,99 per stuk.

Liefs,
Maud