woensdag 13 april 2011

Catrice - Miss Piggy Reloaded & Mona Lisa is Staring Back



Vandaag weer twee nieuwe lakjes van Catrice. Beide zijn wat rustigere, neutrale kleuren. Miss Piggy Reloaded, van de gewone lijn. En Mona Lisa is Staring Back van de nieuwe Ultimate Nudes lijn.






Miss Piggy Reloaded is echt een varkens-roze kleurtje. Ik vind hem wel mooi en lief uitzien. Wel zie je in het flesje een heel klein beetje shimmer, op de foto niet zo goed te zien. En op m'n nagels überhaupt niet te zien, ook in het echt niet. Ik heb drie laagjes op.





Mona Lisa is Staring Back, een nude lakje. Ik ben eigenlijk wel in voor alle kleuren nagellak, maar nude kleurtjes vind ik meestal niet leek omdat ze zo.. niet kleurrijk zijn. Maar deze is een uitzondering! Ik heb lang staan twijfelen in de winkel, of ik deze wel mee zou nemen. Nou ik ben blij dat ik het heb gedaan! Hij dekte goed, twee laagjes! Dat had ik niet verwacht. Voor de rest ook niet te dik of te dunne lak, gewoon goed.
De kleur vind ik erg leuk, de naam trouwens ook weer! Er zit ook een klein beetje shimmer in, wat het toch iets aparter maakt.





Mooi toch? Ik ben gek op shimmer! Deze is dan wel heel subtiel, maar dat past ook beter bij het lakje. Ik ben over beide heel tevreden en vooral blij met m'n eerste nude-lakje wat ik echt mooi vind! Dat heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar de andere vijf lakjes van de Ultimate Nudes lijn :)
Ze kosten beide €2,49.


Heb jij al een lakje van de Ultimate Nudes?


Liefs,
Maud