zaterdag 28 mei 2011

Teeez Nagellak



Afgelopen woensdag had ik een missie. Na het zien van swatches van Teeez nagellak, die er een beetje holografisch uitzagen. En dat in gave kleurtjes! Ik zocht uit waar ik ze kon vinden en ging op zoek. Uiteindelijk kwam ik ze super dicht bij mij thuis tegen, fijn :) Missie geslaagd!


Cool, Outta Control, Smooth

Ik kwam ze tegen in een kapsalon, die ik vond via hun store locator. Die niet helemaal up-to-date is, ik stond eerder voor een drogisterij die te koop stond. Er was in die kapsalon wel een erg beperkt assortiment. Ik zag drie lakjes die nog wel eens holografisch zouden kunnen zijn. Dus die gingen mee :)

Als eerste Smooth:







Smooth is een fuchsia roze kleur, met regenboog glitters. Het holo-effect is maar heel subtiel aanwezig, had van mij wat meer gemogen. Hij lakte fijn en dekte na twee laagjes. Ik vind dit wel een erg leuk lakje voor in de zomer ^^

Cool:







Cool is een turquoise-blauw lakje. Met donkerblauwe, groene, paarse en roze glitter, die in het zonlicht toch wel een apart regenboogje vormen. Ook deze lakte gewoon erg fijn, ook weer twee laagjes op. Ik word in elk geval heel erg blij van dit lakje! Zo mooi ♥

Outta Control:







Outta Control is een paars lakje, met vooral roze, rode, groene en blauwe glitter. Het holo-effect is ietsje subtiel, maar het is er wel. Lakte super fijn en dekte na één laag (beetje dikke laag dan). En ook deze vind ik prachtig! Ik kon uren in het zonnetje blijven zitten, kijkend naar het mooie effect! Hij is ook best wel outta control :)

Ik ben heel blij met deze lakjes! Vandaar dat ik ze dus ook dubbel had gekocht om ook nog te kunnen verloten in de winactie, waar je nog aan mee kunt doen!
Ik had dankzij andere swatches al begrepen dat ik ze mooi zou vinden.
Ik vind holografische lakjes ontzettend gaaf! Al had ik eerst meer lichte holo's, dan donkere. Niet dat dit extreem donkere kleurtjes zijn, maar wel wat felgekleurd. En dat vind ik super samen gaan, fel met een regenboogje erin. Ik kan geen favoriet noemen, al vind ik Cool en Outta Control wel het mooiste holo-effect hebben. Ik was verrast door hoe fijn ze lakten, alle drie! Normaal gesproken lakken holografische lakjes wat moeizaam, dan is een basecoat echt nodig. Maar zelfs die heb ik niet gebruikt en het ging prima!
Hooray for Teeeeeeeeez!!!

Het merk Teeez wordt in sommige drogisterijen verkocht. Voor de rest in kapsalons, nagelstudio's, schoonheidssalons etc. Ik kocht ze zelf in een kapsalon voor €4,50 per stuk, ik weet niet of ze overal hetzelfde kosten. Wel kreeg ik er een gratis een leuke zonnebril bij! Yay!

Liefs,
Maud