donderdag 26 mei 2011

6 Maanden Oud! - GESLOTEN!



Vandaag bestaat Beauty Before Breakfast precies een halfjaar. Alweer zes maanden geleden dat ik het account aanmaakte en het eerste artikeltje typte. De tijd is voorbij gevlogen. Ik heb heel veel plezier aan m'n blogje, vooral ook dankzij alle bezoekers. Dus daarom mag het halfjarig bestaan wel met een winactie worden gevierd! Wat valt er te winnen..?



Alles bij elkaar! 11 lakjes, een lipgloss, een gel eyeliner en een eyeliner kwastje. Nagellak koop ik niet alleen het liefst voor mezelf, ik geef het ook het liefst weg ^^


Teeez Cool, Outta Control en Smooth

Drie mooie, subtiel holografische(!) lakjes van het merk Teeez.


Splash Refresh, Chasing Waves, Orange Sunset en Pink Heat

De vijf lakjes van de Essence Bondi Beach collectie. Splash Refresh en Golden Sands heb ik beide een keer op vier nagels geswatched, de rest is ongebruikt. Ik heb vernomen dat deze collectie waarschijnlijk niet naar Nederland komt



Essence Bondi Beach Gel eyeliner in All Night Blue en een Catrice eyeliner kwastje.


P2 Crackling topcoats in Golden Rush en SilverBlast

Dit is al de tweede winactie waarin ik deze twee ga weggeven. Omdat er hier nog steeds geen (goedkope) gouden en zilveren cracking topcoats zijn, doe ik het gewoon nog eens :)


Essence Blue Ray

Het lakje wat ik zelf het mooist vond van de Essence @Holografics.com collectie; Blue Ray.



En voor de afwisseling nog een lipgloss! Van Esprit in de kleur Toffee Apple, daar ruikt en smaakt 'ie ook naar ^^ Nieuw en ongebruikt uiteraard!

Dus wat moet je doen om kans te maken?
1. Beauty Before Breakfast volgen via Goog Friend Connect of Bloglovin'
2. Hier even zeggen dat je meedoet! Email erbij zetten is ook handig (hoeft niet), kan ik je direct mailen als je hebt gewonnen.

Hierdoor komt je naam één keer in de lijst te staan. Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'
2. Er een tweetje over maken met een linkje hierheen
3. Een blogpost maken over deze winactie
4. Een link in je sidebar zetten



Als je één van de laatste drie doet, zet er dan even een linkje van hier in de comments :) Je kunt in totaal vijf keer in de lijst komen te staan, de winnaar kies ik dan via random.org. De winactie loopt tot en met dinsdag 31 mei, woensdag kun je hier de uitslag vinden. Deze winactie is helaas niet internationaal, inwoners van Nederland en België kunnen meedoen :)

Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden en allemaal meedoen! Succes!

Liefs,
Maud