woensdag 25 mei 2011

EOTD: Essence Holografics



Vandaag een eye of the day, met de oogschaduws van de Essence Meet_Me@Holografics.com collectie. Ik kreeg op het artikel over de oogschaduws een verzoekje om ze ook op m'n ogen te laten zien. Zelf vind ik het ook altijd fijn om producten te zien op de plekken waar ze horen :) Dus tadaa!







Ik heb alle drie de kleuren op. Prismatic White zit onzichtbaar te zijn onder m'n wenkbrauwen, Lilac bij de binnenste ooghoeken en Gagalectric bij de buitenste ooghoeken.


Gagalectric, Prismatic White, Lilac

Het egaal krijgen van de twee kleuren die wel zichtbaar zijn was een hele klus! Ze bleven maar vlekkerig uitzien. Wel waren ze makkelijk met elkaar te blenden. Ik was bang dat ze toch iets zouden creasen als je ze een lange tijd op hebt, maar ze zitten nu, uren later, nog steeds best mooi. In elk geval geen lijnen in m'n oogplooien. Wel heb ik er ook een basis onder.
Verder kan ik alleen nog zeggen dat ik Lilac helemaal te gek uit vind zien. Gagalectric vind ik minder op m'n ogen.. Hij ziet er ook zo anders uit dan in het potje! De oogschaduws van de Meet_Me@Holografics.com collectie kosten €2,29 per stuk en zullen over een tijdje ook in Nederland verschijnen :)

Liefs,
Maud