dinsdag 19 april 2011

Too Faced - First Base



In 2008 kwamen de Sephora's naar Nederland en die brachten ons Too Faced. Ook al was ik toen nog niet zo erg into beauty als nu, ik was er wel van op de hoogte. Mijn eerste bezoekje aan die in Maastricht herinner ik me nog goed, het was de mooie dag dat ik mijn eerste oogschaduw primer kocht!


Dat werd dus First Base van Too Faced.



Mijn excuses voor het vieze potje.. hij is al vrij oud en vaak gebruikt. Op de foto valt het minder op, maar er zit een diepe deuk in.




Zoals je ziet zit er heel wat shimmer in! En dat zie je dan ook door oogschaduws heen. Hij kan matte oogschaduws shimmer maken en glitter oogschaduws nog meer laten glitteren!

Dan nu de voorbeelden. Hiervoor het ik één slecht gepigmenteerde, matte oogschaduw en één glitter oogschaduw gekozen. De matte is van een onbekend merk, wat er inmiddels afgesleten is. De glitter is Young Punk van MAC.




De matte oogschaduw, links zonder en rechts met primer.


En de glitter oogschaduw, links zonder en rechts met primer.


First Base doet zijn werk erg goed! Slecht gepigmenteerde oogschaduws laat 'ie beter uitkomen, matte oogschaduws maakt 'ie shimmery en oogschaduws met glitters maakt 'ie nog intenser. Ook blijft m'n oogschaduw de hele dag mooi met deze eronder!
De 'watertest' doorstond hij ook erg goed. Let vooral niet op de kleuren op de volgende foto's, want daar klopt niks van!







Waar First Base onder zit, zit nog mooi. Zonder de basis zijn ze allebei haast verdwenen! Ik ben helemaal tevreden over deze oogschaduw primer. En hij heeft ook wel een plekje in m'n hart omdat hij m'n eerste was.. en wat heeft 'ie daar een toepasselijke naam voor ^^

Ik weet de prijs niet meer precies, maar ik denk rond de €20.

Liefs,
Maud