maandag 18 april 2011

Essence Blossoms Etc.. nagellak swatches



Vandaag de swatches van vier van de Blossoms Etc TE nagellakjes. Deze Trend Edition zal waarschijnlijk niet naar Nederland komen. Erg jammer! Maar zoals de meeste van jullie al weten geef ik deze vier lakjes weg in een winactie, waar je nu nog aan kunt meedoen!





A Hint of Mint is een licht mintgroen lakje. Dekte na twee laagjes en hij lakte best fijn.





Forget-Me-Not, de kleur lijkt ook echt op die van vergeet-me-nietjes ^^ Ik vind het een heel mooi en origineel kleurtje. Hij lakte fijn, ik heb twee laagjes op.





My Yellow Fellow, een lief pastel geel kleurtje. Hij lakte redelijk, een klein beetje streperig. Ik heb drie laagjes op.





I Like, een licht turquoise lakje. Ik vind het iets meer blauw dan groen. Wel een heel mooi kleurtje!


Ik vind deze lakjes stuk voor stuk leuk en fijn, anders zou ik ze ook niet in een winactie willen verloten. Klik hier om mee te doen!


De lakjes waren €1,75 per stuk, ik heb ze gekocht bij de DM in Duitsland.


Liefs,
Maud