zaterdag 16 april 2011

100-Volgers Winactie!

Gesloten!




Vrijdagavond heeft mijn blogje 100 volgers bereikt! Wauw!! Ik ben er zo ontzettend blij om. Dat het eraan zat te komen had ik wel door. Ook had ik me al bedacht dat ik het leuk zou vinden om twee winnaars te kiezen en dus ook twee prijzen!


Je kunt dus een setje nagellak winnen. Tja, nagellak is toch wel mijn grootste beauty-verslaving. Dus vond ik het ook het leukste om in een winactie te verloten!



I Like, A Hint of Mint, My Yellow Fellow, Forget-Me-Not


Het eerste setje bestaat uit vier lakjes van de Essence Blossoms Etc.. TE! Deze komt waarschijnlijk (en helaas) niet naar Nederland. Het zijn vier lieve lente-kleurtjes. Ik heb deze lakjes wel allemaal één keer op vier nagels geswachted!


The One That Got Away, Teenage Dream, Last Friday Night, Not Like the Movies

Het tweede setje zijn vier mini's van de O.P.I. Katy Perry collectie. Twee mooie glitter lakjes, een duo-chrome en een prachtig donkerroze lakje. Deze zijn helemaal nieuw en ongebruikt! Ik heb namelijk van twee ervan al de full-size lakjes. Klik hier voor de swatches van The One That Got Away en Not Like the Movies.


Wat moet je doen om mee te doen?
1. Mijn blog volgen via Google Friend Connect of Bloglovin'.
2. Hier laten weten dat je meedoet! Zet er ook even bij welk setje je het liefst wilt winnen. Je email adres erbij zetten is ook handig, dan kan ik het je direct laten weten als je gewonnen hebt.


En je kunt extra kans maken door:
1. Over deze winactie een blogpost te maken.
2. Een linkje ernaar in je sidebar/winactie-pagina.
3. Erover te twitteren.
4. Dit artikel liken op Bloglovin'.


Als je één van de eerste drie doet, zet er dan even een linkje van in je comment :)


Het is geen internationale winactie, alleen voor inwoners van Nederland of België. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden en massaal meedoen! De winactie loopt t/m volgende week zaterdag (23 april) en zondag zal ik de winnaars bekend maken.


Succes & liefs,
Maud