woensdag 7 maart 2012

Swatches: Catrice - Million Styles topcoats



Ah, aparte nagellak met mooie glitters en shimmer, love it! En Catrice, wat doen jullie mij aan! Ik heb vol verlangen gewacht op de Million Styles LE. Een collectie die enkel bestaat uit topcoats met de mooiste effecten. Waarvan ik eigenlijk haast alles weer wou hebben. Maar goed, ik heb er al vijf weten te bemachtigen, die ik dan ook snel met jullie wil delen!


C05 Return of Space Cowboys, C07 ¿Holo Qué Tal?!, C06 Godfather of Pearl, C04 Shake it, Flake it!, C08 Have an Ice Day

De Million Styles LE bestaat in totaal uit acht topcoats, zelf nam ik er vijf mee. De flesjes zien er leuk uit. Zelfde vorm als altijd, maar met shiny dop en opdruk op het flesje. Er zit 10ml in de lakjes.

Op mijn eigen nagels heb ik ze allemaal over een zwarte basis gedaan, helemaal onderaan zijn ze nog te zien op een doorzichtig nagelwiel. Op zich zelf dekken ze totaal niet, wat ik ook niet van topcoats had verwacht hoor.





C05 Return of Space Cowboys, deze ziet er haast uit als een 'normaal' lakje zo in het flesje. Over een zwarte basis krijgt deze een groene ondertoon, je ziet de zwarte basis nog nauwelijks.. Ook het paars-blauw duochrome effect komt goed over. Like!





C07 ¿Holo Qué Tal?!, die naam krijg ik amper over mijn lippen, maar ik las 'holo' en was enthousiast! Een holografisch effect heeft deze topcoat helaas helemaal niet. Gelukkig is 'ie wel erg mooi ,dat maakt het weer goed. Over zwart zie je de paars-blauwe, fijne glitters prachtig. Ah, pure liefde deze!





C06 Godfather of Pearl. Over zwart heeft deze iets weg van Return of Space Cowboys. Deze bevat minder groen en meer turquoise. Maar ook in deze zie ik blauw-paars. Eigenlijk denk ik dat ik deze (over zwart dan) mooier vind!





C04 Shake it, Flake it! What could it be..? Flakies natuurlijk! Ik ben gek op flakies, ze geven zo'n prachtig effect. Dit is wel niet de origineelste variant. Oranje-groene flakies zie ik erg vaak. En ik denk dat deze ook heel veel lijkt op het flakie-lakje wat Essence pas geleden uitbracht. Al maakt dat deze niet minder mooi!





En als laatst C08 Have An Ice Day. De bovenste foto is (net als alle andere erboven) in gewoon daglicht, zonder zonnetje genomen. Degene eronder in fel kunstlicht. Zonder fel licht is deze dus niet heel bijzonder.. maar in de zon of onder een felle lamp, wauw! Multi-color glitter galore! Volgens mij geeft deze dat gave effect over veel kleuren, zonder de basis kleur te laten verdwijnen. Op het nagelwiel zijn de gekleurde glitters ook best goed te zien, terwijl de basis nog duidelijk doorzichtig is.



Van alle vijf de topcoats heb ik over mijn eigen nagels (over de zwarte basis) maar één laagje gedaan. Dan 'dekt' het effect al mooi. Ze lakken fijn en moeiteloos.

Ik ben fan van de Million Styles topcoats, ik hoop er nog één van te bemachtigen (Million Dollar Baby) zodra ze hier ook verkrijgbaar zijn. De Catrice Million Styles LE staat aangekondigd voor maart/april, hopelijk duurt het dus niet meer al te lang! De topcoats kosten €2,99 per stuk.

Heb jij al topcoats van de Million Styles LE op het oog? Welke?

Liefs,
Maud