dinsdag 6 maart 2012

Review: Too Faced Pink Swan lipgloss



In deze schattige tube zit mijn eerste Too Faced lipgloss! Deze zat in het Too Faced het Beautiful Dreamer make-up tasje. Ik weet eigenlijk niet zeker of deze ook los verkrijgbaar zijn. Ze zijn mij nooit in het schap opgevallen, als ze er al zijn dan. Toch wou ik deze nog graag laten zien!





Het is een lipgloss in een tube. Niet de variant waar ik gek op ben, maargoed. De kleur erin maakte mij wel enthousiast, een beetje oranje! Dat vind ik altijd een leuke kleur voor lipgloss. De naam van deze kleur is denk ik 'Pink Swan', wat groot op de voorkant staat. Verder kan ik er geen naam of nummer op ontdekken. De print op de tube vind ik erg leuk, helemaal Too Faced; strikje, zwaantje, sierseltjes.



De achterkant, er zit ruim 15 gram in! Het is ook een behoorlijke tube. Verder is de lipgloss na opening 12 maanden houdbaar.



Het pigment viel mij wat tegen. De kleur is erg sheer, ik zie wel een peachy-oranje gloed. Maar eigenlijk zie ik meer glitter! Wel mooie glitters op zich, al had ik toch meer van de kleur verwacht. De substantie is wat dik en sticky.

De lipgloss ruikt heel erg naar perzik. Lekker! En zo smaak 'ie ook, het is verleidelijk 'em niet helemaal af te likken. Zoiets vind ik altijd een leuk extraatje bij lipproducten, fijne geuren en smaakjes.





En nog op mijn lippen. De glitters zijn redelijk opvallend, zeker op de close-up, maar ook op de full-face foto zie je ze zitten. De oranje kleur in de tube zie ik totaal niet terug op mijn lippen, jammer! Daardoor vind ik het glossje wel wat teleurstellend. Het is wel mooi, maar niet echt bijzonder. Hij blijft wel goed zitten, voor een lipgloss dan. Hij houdt het zonder al te veel eten en drinken best een paar uurtjes uit op mijn lippen.

Het is dat deze bij een super leuk setje zat, als ik 'em los had gekocht had ik het erg zonde gevonden. Vooral omdat 'ie los vast ook niet goedkoop zal zijn. Het Beautiful Dreamer setje kost €44, maar daar zat nog veel meer in dan deze lipgloss. Dus dat scheelt gelukkig.

Liefs,
Maud