donderdag 8 maart 2012

Make-up Challenge - Day #25 Inspired by a Celeb



De laatste paar opdrachten van de 30 Day Make-up Challenge gaan wat moeizaam. De 25e challenge is een look geïnspireerd op een beroemdheid. Weer zo'n lastige keuze! Ik ben niet veel met celebs bezig, ik ken er niet zoveel, wat de keuze ook nog wat beperkte. Veel celebs dragen natuurlijk ook niet eens altijd dezelfde look. Toen ik uiteindelijk mijn inspiratie had gekozen snapte ik niet dat ik er niet eerder op was gekomen!



En dat is Kat Von D! Ik vind haar en haar make-up geweldig. Het feit dat ze een eigen make-up merk heeft is al helemaal super! Maar ook haar signature look spreekt me erg aan. Rode lippen, neutrale kleuren oogschaduw, vaak met flinke eyeliner wings. Haar lippen vind ik hierboven (cover Inked) vind ik net iets minder mooi, de lipliner valt me te erg op. Haar ooglook vind ik wel super!





Om eerlijk te zijn vind ik zowel de look als de foto's ervan niet zo goed geslaagd. De wings wilden maar niet lukken. De sterretjes en het bliksemschichtje maken vond ik dan wel weer leuk, en nog redelijk gelukt ook. Zo zullen de meeste wel direct snappen wiens look dit moet voorstellen. En uiteraard deed ik er rode lipstick bij op!





Haha, full-face foto's wilden ook al niet lukken, de meeste werden zoals de onderste *klll-windwaaithaardoorgezicht-llik!* Mijn pony is niet gewend om schuin te hangen, dat mag duidelijk zijn. Voor de ooglook gebruikte ik het UD Naked palette en op mijn lippen heb ik Bourjois Rose Best. En Sleek blush in Sunrise op mijn wangen.

Wie zijn jouw favoriete celebs als het om make-up gaat?

Liefs,
Maud